eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PN. PRZEBUDOWA ULICGÓRNOSLĄSKIEJ (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM Z ULICĄ GDAŃSKĄ) I BASENOWEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Szczecin: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PN. PRZEBUDOWA ULIC: GÓRNOSLĄSKIEJ (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM Z ULICĄ GDAŃSKĄ) I BASENOWEJ.
Numer ogłoszenia: 192629 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169115 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PN. PRZEBUDOWA ULIC: GÓRNOSLĄSKIEJ (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM Z ULICĄ GDAŃSKĄ) I BASENOWEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego w ramach zadania pn. Przebudowa ulic: Górnośląskiej (wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Gdańską) i Basenowej 2.Kod CPV: 71.32.00.00-7; 71.24.20.00-6; 3.Podstawowe założenia dotyczące przedmiotu zamówienia: Przed opracowaniem powyższego zamówienia należy wykonać koncepcję, która będzie uwzględniała: a)poprawę bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz zapewnienie właściwej obsługi komunikacyjnej dla Portu Szczecińskiego poprzez zaplanowanie pasów postojowych dla pojazdów ciężkich oczekujących na wjazd do portu, b)przebudowę ulicy Górnośląskiej oraz Basenowej (uwzględnienie ciągów pieszych na całej ich długości) wraz z przebudową skrzyżowania ul. Górnośląskiej z ul. Gdańską, c)oświetlenie ul. Górnośląskiej oraz ul. Basenowej. 4.Dodatkowe elementy, które opracowany program funkcjonalno-użytkowy winien zawierać: a)część rysunkową w postaci rysunków określających cechy obiektu dotyczące rozwiązań architektonicznych oraz budowlano konstrukcyjnych. b)część opisową obejmującą opis ogólny przedmiotu zamówienia i opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotów zamówienia. c)część informacyjną obejmującą dokumenty, oświadczenia i posiadane informacje niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych. d)Należy określić czy przedsięwzięcie jest przedsięwzięciem mogącym zawsze znacząco oddziaływać na środowisko lub czy jest przedsięwzięciem mogącym potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. e)Warunki techniczne dot. istniejących sieci wraz z rozwiązaniami dotyczącymi ewentualnych kolizji wynikających z realizacji inwestycji. f)Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji. g)Należy uzyskać uzgodnienie od Zarządzającego ruchem (WGKiOŚ) dotyczące geometrii drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zaradzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem na podstawie art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515, z późn. zm.). 5.Opracowany program funkcjonalno-użytkowy wraz z wszelkimi uzgodnieniami wynikającymi w trakcie postępowania należy złożyć w 5 egz. oraz całość w wersji elektronicznej (AutoCad, PDF). Opracowanie dotyczące planowanych kosztów prac projektowych oraz kosztów planowanych robót budowlanych należy złożyć w 2 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (Excel). 6.Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem objętym w zamówieniu, a także zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania programu funkcjonalno-użytkowego. b)Przyjęte rozwiązania będą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne z Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 15, poz. 119 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43 poz. 430), ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 25 sierpnia 1994 r.). c)Program funkcjonalno-użytkowy należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.). d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowej i robót, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu. e)Przedmiot zamówienia Wykonawca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. f)Potwierdzeniem odbioru kompletnego programu funkcjonalno-użytkowego będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli obu stron umowy po sprawdzeniu przez Zamawiającego w ciągu 7 dni kompletności złożonej dokumentacji g)W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących programu funkcjonalno-użytkowego, a w szczególności jego kompletności, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, podając do protokołu powody odmowy i termin usunięcia stwierdzonych usterek i braków. Wykonawca bez względu na czas jaki upłynął od przekazania programu funkcjonalno-użytkowego oraz wysokość związanych z tym kosztów, na własny koszt i na własne ryzyko usunie stwierdzone usterki i braki w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zawiadomienia. Po usunięciu usterek i braków powtarza się procedurę odbioru. h)W przypadku pytań Wykonawców w trakcie trwania procedury przetargowej na wybór Wykonawcy dokumentacji projektowej i robót na podstawie opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania usunięcia wad tego programu w terminie krótszym niż 7 dni oraz zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące programu funkcjonalno-użytkowego w terminie narzuconym przez Zamawiającego. i)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w formie oświadczenia zezwolił na rozporządzanie przedmiotem zamówienia bez ograniczenia i zrzeka się dochodzenia z tego tytułu swoich praw majątkowych. j)Zamawiający stawia wymóg zgodności rozwiązań programu funkcjonalno-użytkowego z obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej oraz wszelkimi inwestycjami które mogą bezpośrednio wpływać na planowaną niniejszą inwestycję. k)Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRASKO Pracownia Projektowa, Zygmunt Sobolewski, Al. Wojska Polskiego 99, 70-483 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145324,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.