eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieOprogramowanie Microsoft Small Business Server Standard 2003 + licencje CAL dla 5 użytkowników + nośnik. Licencje powinny być dostarczone w ramach umowy MOLP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Ząbkowice Śląskie: Oprogramowanie Microsoft Small Business Server Standard 2003 + licencje CAL dla 5 użytkowników + nośnik. Licencje powinny być dostarczone w ramach umowy MOLP.
Numer ogłoszenia: 192490 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8157840, 8157841, fax 074 8157842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oprogramowanie Microsoft Small Business Server Standard 2003 + licencje CAL dla 5 użytkowników + nośnik. Licencje powinny być dostarczone w ramach umowy MOLP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Microsoft Small Business Server Standard 2003 + licencje CAL dla 5 użytkowników + nośnik. Licencje powinny być dostarczone w ramach umowy MOLP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm). 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń), na zasadzie spełniania lub niespełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) złożenie podpisanego załącznik nr 1 (Oferta przetargowa) b) o świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) zaakceptowany wzór umowy - (załącznik 3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Powstańców Warszawy 7 57-200 Ząbkowice Śl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Powstańców Warszawy 7 57-200 Ząbkowice Śl. pok. 10 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.