Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-25
Bydgoszcz: Przygotowanie posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych
Numer ogłoszenia: 19243 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowywanie posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych. Zamówienie obejmuje 17 zadań. Szacunkowe ilości porcji całodobowych w okresie obowiązywania umowy w poszczególnych zadaniach: Zadanie nr 1 (KMP Toruń)- 3900; Zadanie nr 2 (KMP Włocławek)- 2600; Zadanie nr 3 (KMP Grudziądz)- 1200; Zadanie nr 4 (KPP Aleksandrów Kujawski)- 480; Zadanie nr 5 (KPP Brodnica)- 350; Zadanie nr 6 (KPP Chełmno)- 150; Zadanie nr 7 (KPP Golub- Dobrzyń)- 100; Zadanie nr 8 (KPP Inowrocław)- 1450; Zadanie nr 9 (KPP Lipno)- 540; Zadanie nr 10 (KPP Mogilno)- 175; Zadanie nr 11 (KPP Nakło n/Natocią)- 470; Zadanie nr 12 (KPP Radziejów)- 80; Zadanie nr 13 (KPP Rypin)- 180; Zadanie nr 14 (KPP Sępólno Krajeńskie)- 120; Zadanie nr 15 (KPP Świecie)- 290; Zadanie nr 16 (KPP Tuchola)- 90, Zadanie nr 17 (KPP Żnin)- 430.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA- Załącznik nr 1 do SIWZ odpowiedni dla zadań 1-17 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału wpostępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z treści zobowiązania winny wynikać następujące informacje: a)dane podmiotu trzeciego, który udostępnia zasoby, b) zakres udostępnianych zasobów w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V siwz, c) Informacja o formie uczestnictwa podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu realizowanych czynności. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3) zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie, w ktorym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymóg terminu określony w pkt.III.4.3) tj.wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stosuje sie odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)osobiście: KWP w
Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich7, 85-090 Bydgoszcz pok. nr 29, 2)za zaliczeniem pocztowym ( koszt
przesyłki), 3)na stronie internetowej zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pok. nr 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Toruń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 3900 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KMP Włocławek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 2600 porcji całodobowych. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KMP Grudziądz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 1200 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Zamawiajacy zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Aleksandrów Kujawski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 480 porcji całodobowych. Dostarczanie posiłów odbywać się będzie przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Brodnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 350 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Chełmno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 150 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP Golub-Dobrzyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 100 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP Inowrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 1450 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP Lipno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 540 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego.Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KPP Mogilno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 175 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Zamawiajacy zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KPP Nakło n/Notecią.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 470 porcji całodobowych. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KPP Radziejów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 80 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: KPP Rypin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 180 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KPP Sępólno Krajeńskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 120 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: KPP Świecie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 290 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: KPP Tuchola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 90 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: KPP Żnin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania posiłku całodobowego dla osoby zatrzymanej. Szacunkowa ilość- 430 porcji całodobowych. Odbiór posiłków od Wykonawcy odbywać się będzie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia termosy, pojemniki do przewożenia posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. zwiększenie kaloryczności porcji całodobowej - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-86-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP we Włocławku, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi, oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa tabletu
- Remont budynku administracyjno -biurowego w bazie Rumiankowo
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
- Remont lokali mieszk. (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/2,Gdańskiej 54/14, Ks. P. Skargi 10/4A i Sułkowskiego 48/33 w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont dachów na budynkach: Drugiego US w Bydgoszczy, US w Tucholi, US w Żninie, KPUCS w Toruniu budynek F i G
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie w okresie roku szkolnego 2025/2026
- "Usługa cateringowa dla uczestników konferencji pt. "European Conference on Argumentation - ECA Warsaw 2025""
- "Usługa cateringu dla dzieci Samorządowego Przedszkola w Radoszycach na rok szkolny 2025-2026"
- "Usługa cateringowa - bankiet dla uczestników konferencji pt. "European Conference on Argumentation - ECA Warsaw 2025""
- Usługa żywienia uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół nr 129
- Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla dzieci Przedszkola Gminnego w Parnowie 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.