eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczCzyszczenie separatorów 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Łowicz: Czyszczenie separatorów 2010
Numer ogłoszenia: 192367 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie separatorów 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia (kod CPV 904700002). Usługa w zakresie oczyszczania i likwidacji osadów ściekowych zgodnie z wyszczególnieniem poniżej: 1) Usunięcie i wywóz piasku z osadników wpustów ulicznych na terenie miasta Łowicza w ilości 763 szt. oraz osadników studni rewizyjnych w ilości 25 szt. po 0,6 m3 2) Opróżnienie, konserwacja i czyszczenie separatorów z substancji ropopochodnych i osadników szlamowych w Łowiczu zgodnie z wyszczególnieniem: a) ul. Radziecka osadnik 7,5 m3 i separator lamelowy Unicon 20/200 l/s b) ul. Katarzynów osadnik 3 m3 i separator koalescencyjny Unikon Koala 50 l/s c) ul. Powstańców osadnik 3 m3 i separator lamelowy Unicon 10/100 l/s d) ul. Broniewskiego osadnik 5 m3 i separator lamelowy Unicon 20/200 l/s e) ul. Bonifraterska osadnik 5 m3 i separator lamelowy20/200 l/s f) ul. Bielawska osadnik 5 m3 i separator lamelowy10/100 l/s g) ul. Nadbzurzańska osadnik 5 m3 i separator lamelowy Unicon 40/400 l/s h) ul. Kiernozka osadnik 10 m3 i separator cyrk-koalescencyjny 200 l/s i) ul. Kaliska osadnik 10 m3 i separator cyrk-koalescencyjny 200 l/s j) ul. Tkaczew osadnik 7,5 m3 i separator lamelowy PSW 60/600 l/s k) ul. Starzyńskiego osadnik 5 m3 i separator lamelowy PSW 40/400 l/s l) ul. Klickiego osadnik 3 m3 i separator cyrk-koalescencyjny 100 l/s m) ul. Łęczycka osadnik 5 m3 i separator lamelowy PSW 40/400 l/s n) ul. Mostowa separator koalescencyjny Hauraton 15/75 l/s o) ul. Browarna separator koalescencyjny Hauraton 60/300 l/s p) ul. Floriana separator koalescencyjny Hauraton 35/175 l/s q) ul. Katarzynów osadnik w st. rewi. 1 m3 separator lamelowy PSW 10/100 l/s r) ul. Uchanka osadnik 5 m3 i separator lamelowy PSW 15/150 l/s s) ul. Młyńska osadnik 3 m3 i separator lamelowy PSW 10/100 l/s 3) Frezowanie korzeni lub naprawa inną metodą kolektorów deszczowych o średnicy 500 mm i długości 280 m w ul. Armii krajowej oraz średnicy 250 mm i długości 220 m w ul. Starościńskiej. Wybór metody - frezowanie lub udrożnienie inną metodą leży w gestii Wykonawcy. Wymienione wyżej kolektory są zarośnięte korzeniami i całkowicie zamulone. 4) Remont kolektora deszczowego o średnicy 250 mm i długości 120m , na głębokość 1,2 m w ul. Sikorskiego, w zakresie remontu konieczna jest rozbiórka i ułożenie chodnika z płyt chodnikowych, demontaż kolektora betonowego i montaż z rur PCV oraz remont 3 studni rewizyjnych z wymianą włazów. 5) Udrożnienie kolektorów deszczowych przy zamuleniu 50 % w ulicach: a) Armii Krajowej długość - 250 m O 500 b) Nieborowska długość - 260m O 300 c) Sikorskiego długość - 300 m O 500 d) Powstańców 1863r długość -200 m O 300 e) Stanisławskiego długość - 150 m O 150 f) Kurkowa długość - 150 m O 400 g) al. Sienkiewicza długość 150 m O 200 h) Kwiatowa długość 140 m O 300 i) Konopackiego długość 190 m O 400 j) Lipowa długość 90 m O 600 k) Tkaczew długość 340 O 600 6) Inspekcja kamerą kolektorów po oczyszczeniu i frezowaniu korzeni - przekazanie nagrania na nośniku elektronicznym. 7) Zakup i montaż wkładów do separatorów Ekol Unikon: Wkład filtracyjny do 1 szt separatora koalescencyjnego Ecol Unicon MG 50 Wkład filtracyjny do 1 szt separatora lamelowego Ecol Unicon 10/100 Wkłady filtracyjne do 3 szt separatorów lamelowych Ecol Unicon 20/200 8) dwu-krotne badania ścieków deszczowych wykonane przez laboratorium posiadające akredytację na niżej wymienionych wylotach: a) Wylot do cieku Zwierzyniec z ul. Żwirki i Wigury b) Wylot do cieku Zwierzyniec z ul. Klickiego c) Wylot do cieku Malinówka z ul. Bonifraterskiej d) Wylot do cieku Malinówka z ul. Bielawskiej e) Wylot do cieku Bzura z ul. Nadbzurzańskiej f) Wylot do cieku Kostka z ul. Kurkowej, Konopackiego i Targowicy g) Wylot do cieku Kostka z ul.Powstańców h) Wylot do cieku Kostka z ul. Księżackiej i) Wylot do cieku Kostka z ul.Radzieckiej i Łyszkowickiej Uwaga: Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: - Wykonaniem tymczasowej organizacji ruchu (w zakresie wynikającym z potrzeb zamówienia) oraz zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu usługi. - Transportem i unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych. - Przyjęciem piasku na Składowisko Odpadów we wsi Jastrzębia. - Naprawą urządzeń kanalizacyjnych i drogowych w przypadku wystąpienia awarii w trakcie prowadzonych prac konserwacyjnych i w okresie rękojmi. - Wykonaniem badań ścieków deszczowych przez laboratorium posiadające akredytację..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42, poz. 275 t.j.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Legitymował się wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 90 tys. zł brutto. Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, np.: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadał co najmniej dwa dwufunkcyjne wozy asenizacyjne ssąco płuczące. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponował grupą roboczą obejmującą co najmniej 8 pracowników. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmującej także przedmiot zamówienia - na kwotę co najmniej 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych), na okres co najmniej do 16.10.2010r. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia - w wysokości nie mniejszej niż 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych), przy czym okres ubezpieczenia musi obejmować co najmniej termin realizacji usług objętych niniejszym zamówieniem. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-400 Łowicz Stary Rynek 1 budynek C pokój 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 09:30, miejsce: 99-400 Łowicz Stary Rynek 1 budynek A pokój 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.