Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Piotrków Trybunalski: WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE - REMONT I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH, ORAZ POBOCZY NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 19235 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE - REMONT I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH, ORAZ POBOCZY NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont i konserwacja rowów przydrożnych: a) oczyszczanie rowów gr. namułu 10cm,20cm, b) wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp ręcznie c) wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku ręcznie d) oczyszczenie terenu z gruzu, śmieci, e) wykopy liniowe ze skarpami o szer. dna do1,5m gr.kat.III, ręcznie, f) roboty ziemne wyk .kop. .z transp. urobku sam. samowyłd. na odl.1km, g) przepusty rurowe o śr.40cm,60cm z przycz. beton. h) oczyszczenie przepustów o śr. 40cm, 60cm, 80cm, z namułu do 50% jego śr. i) wywóz śmieci, gruzu na odl.1km j) plantowanie poboczy mechaniczne gr. ścinania 10cm,20cm k) plantowanie poboczy ręczne gr. ścinania 10cm, l) koszenie traw kosą na terenie płaskim, m) mechaniczne koszenie traw ze skarp i dna cieku, n) wywóz skoszonej trawina odl.1 km, o) mechaniczne karczowanie krzaków od 31%- 60%pow. W ramach w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do : - Usunięcia w trakcie realizacji robót wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. UWAGA ! - Powyższe prace będą realizowane sukcesywnie, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Zakres robót wymieniony jest w załączonym kosztorysie ofertowym. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tytułu wykonania mniejszej ilości prac niż tych, o których mowa w kosztorysie ofertowym nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. - Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do SIWZ - Wszystkie roboty należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz 1655) 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: A) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA wymaga się załączenia dokumentów stwierdzających, iż KIEROWNIK PRAC: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (w celu udokumentowania należy załączyć kopię decyzji o posiadanych uprawnieniach) - przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (w celu udokumentowania należy załączyć kopię aktualnego zaświadczenia/wpisu o przynależności o PIIB) PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania będą przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobiste (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie zgodnie z wzorem SIWZ) B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI DYSPONOWAĆ MIĘDZY INNYMI NASTEPUJĄCYM SPRZĘTEM: - CIĄGNIK Z PRZYCZEPĄ - 1 szt. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY DO 0,9 T - 1 szt. - PIŁA SPALINOWA - 1 szt. - KOPARKO-SPYCHARKA SAMOJEZDNA o poj. łyżki 0,25 m³ - 1 szt. - SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY O POJ. POWYŻEJ 5 TON - 1 szt. - KOSIARKA CIĄGNIKOWA - 1 szt. - KOSY SPALINOWE - 3 szt. UWAGA ! W przypadku samochodów powyżej 3,5 T Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie / zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy organ. C) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. UWAGA ! NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT/-Y POTWIERDZAJĄCY/-E, ŻE WYKAZANA/-E USŁUGA/-I PODOBNA/-E ZOSTAŁA/-Y WYKONANA/-E NALEŻYCIE 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) UWAGA ! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, iż Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 (wzór nr 2); 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 (wzór nr 3); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 4); 5. Wykaz sprzętu (wzór nr 5); UWAGA ! - W PRZYPADKU SAMOCHODÓW POWYŻEJ 3,5 T WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE LUB ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6. Wykaz osób - należy załączyć stosowne uprawnienia (wzór nr 6) 7. Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp. a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (wzór nr 7); 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór nr 8); UWAGA ! - NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKAZANA USŁUGA PODOBNA ZOSTAŁA WYKONANA NALEŻYCIE 9. Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wzór nr 9); 10. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy (wzór nr 10); 11. Wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów ( wzór nr11) UWAGA ! - W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); UWAGA ! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE (NP. WYCIĄG Z REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA) 13. Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- PRZEBUDOWA UL. ŻWIRKI POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA WZDŁUŻ STADIONU OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi, tj. budynkami będącymi własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie i dostawa mobilnych kontenerów pod biurko.
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Łukowica w 2025r."
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap VI (km 0+000,00 - km 0+950,00)
- Budowa pięciu placów manewrowych na terenie Nadleśnictwa Dębno w 2025 r.
- Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2025 r.
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 przy ul. Szkolnej w Wojsce
- Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025r
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.