Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Ruda Śląska: PAKIET I -DOSTAWA ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKUJĄCYCH DO URZĄDZEŃ I POWIERZCHNI GASTRONOMICZNYCH
PAKIET II -DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSZCZĄCO-MYJĄCYCH DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI I WYKŁADZIN BIUROWYCH ORAZ DO NAKŁADANIA POWIERZCHNI POLIMEROWYCH
PAKIET III -DOSTAWA SPRZĘTU DO RĘCZNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI
PAKIET IV -DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO CODZIENNEGO BIEŻĄCEGO MYCIA POWIERZCHNI I SPRZĘTÓW ORAZ DROBNYCH MATERIAŁÓW UŻYTKU HIGIENICZNEGO
Numer ogłoszenia: 192245 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Miasta Ruda Śląska , ul. Główna 11, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 7795920, faks 032 2441132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gospom.eu.interia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PAKIET I -DOSTAWA ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKUJĄCYCH DO URZĄDZEŃ I POWIERZCHNI GASTRONOMICZNYCH PAKIET II -DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSZCZĄCO-MYJĄCYCH DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI I WYKŁADZIN BIUROWYCH ORAZ DO NAKŁADANIA POWIERZCHNI POLIMEROWYCH PAKIET III -DOSTAWA SPRZĘTU DO RĘCZNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI PAKIET IV -DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO CODZIENNEGO BIEŻĄCEGO MYCIA POWIERZCHNI I SPRZĘTÓW ORAZ DROBNYCH MATERIAŁÓW UŻYTKU HIGIENICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I -DOSTAWA ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKUJĄCYCH DO URZĄDZEŃ I POWIERZCHNI GASTRONOMICZNYCH PAKIET II -DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSZCZĄCO-MYJĄCYCH DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI I WYKŁADZIN BIUROWYCH ORAZ DO NAKŁADANIA POWIERZCHNI POLIMEROWYCH PAKIET III -DOSTAWA SPRZĘTU DO RĘCZNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI PAKIET IV -DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO CODZIENNEGO BIEŻĄCEGO MYCIA POWIERZCHNI I SPRZĘTÓW ORAZ DROBNYCH MATERIAŁÓW UŻYTKU HIGIENICZNEGO w okresie 02.08.2010 - 31.12.2010.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), wystawiany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gospom.eu.interia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOSPODARSTWO POMOCNICZE
PRZY URZĘDZIE MIASTA RUDA ŚLĄSKA
ul. Główna 11, 41-711 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: GOSPODARSTWO POMOCNICZE PRZY URZĘDZIE MIASTA RUDA ŚLĄSKA ul. Główna 11, 41-711 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.08.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa medycznego ciekłego azotu do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Cegielnianej 30 w Rudzie Śląskiej
- Ad.261.2.2024 REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Przyjaźnie, sensorycznie - integracyjny plac zabaw dla wszystkich na terenie MP nr 43
- Przebudowa placu zabaw Wesoły Zakątek przy Szkole podstawowej nr 3 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.