Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Krotoszyn: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Numer ogłoszenia: 192223 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH - PAKIET NR 1-11.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH , MAKSYMALNIE 20% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Instrukcje użytkowania z opakowań handlowych z każdego oferowanego rodzaju materiału (pakietu) zawierające m.in. dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa, użytkowania i terminów ważności produktu. Instrukcje użytkowania powinny być sporządzone w języku polskim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 9. 1) i w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b) Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c) Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 PROJEKTU UMOWY: 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. § 13 PROJEKTU UMOWY: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy), - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 5/0 45 16 odwrotnie tnąca 3/8 240 2 5/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 180 3 5/0 45 16 tnąca kosmetyczna 3/8 24 4 5/0 45 19 tnąca kosmetyczna 3/8 24 5 4/0 90 19 odwrotnie tnąca 3/8 180 6 4/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 600 7 4/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 300 8 4/0 90 24 odwrotnie tnąca 3/8 240 9 4/0 90 26 odwrotnie tnąca 3/8 240 10 3/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 720 11 3/0 90 19 odwrotnie tnąca 3/8 420 12 3/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 600 13 3/0 90 24 odwrotnie tnąca 3/8 240 14 3/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 240 15 2/0 90 19 odwrotnie tnąca 3/8 240 16 2/0 90 24 odwrotnie tnąca 3/8 480 17 2/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 720 18 2/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 480 19 1 90 37 odwrotnie tnąca 1/2 300 20 1 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 180 21 2 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, monofilament,posiadający podtrzymanie tkankowe około 65% - 70% po czterech tygodniach i około 55% - 60% po sześciu tygodniach, wchłaniający się 180-210 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 5/0 75 16 okrągła 1/2 36 2 5/0 75 17 okrągła 1/2 36 3 4/0 75 20 okrągła 1/2 36 4 4/0 75 17 okrągła 1/2 36 5 3/0 75 20 okragła 1/2 48 6 2/0 75 22 okrągła 1/2 120 7 0 75 30 okrągła 1/2 240 8 0 90 40 okrągła 1/2 120 9 0 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 10 0 pętla 150 50 okągła 1/2 120 11 2 75 40 okrągła 1/2 60 12 1 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 13 1 pętla 150 50 okrągła 1/2 180 14 1 90 45 okrągła mocna 1/2 48 15 1 75 30 okrągła 1/2 240 16 1 75 40 okrągła 1/2 240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny, monofilament, posiadający podtrzymanie tkankowe około 70% po jednym tygodniu i około 40% po dwóch tygodniach, wchłaniający się 90-120 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 3/0 75 26 okrągła 1/2 180 2 3/0 75 30 okrągła 1/2 120 3 2/0 75 26 okrągła 1/2 100 4 2/0 75 30 okrągła 1/2 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament polipropylenowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 2/0 75 30 okrągła 1/2 480 2 3/0 90 2 x 26 2 x okrągła 2 x 1/2 36 3 0 75 30 okrągła 1/2 36 4 4/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 48 5 4/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 48 6 4/0 75 2 x 15 2 x okrągła 1/2 48 7 5/0 90 2 x 13 2 x okrągła 1/2 48 8 5/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 60 9 6/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 36 10 6/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 24 11 7/0 45 2 x 9 2 x okrągła 3/8 24 12 7/0 75 2 x 9 2 x okrągła 1/2 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, o podtrzymaniu tkankowym około 50% po 8-11 dniach, o okresie wchłaniania ok. 42 dni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 2/0 70 - 75 24 - 26 igła odwrotnie tnąca 3/8 360 2 0 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 720 3 1 90 40 - 48 okrągła, zaostrzona 1/2 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew niewchłanialny, pleciony, powlekany, jedwabny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 1 100 - 180 x x x 60 2 3/0 150 - 180 x x x 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkankę 5 tygodni, około 75% siły podtrzymywania po 2 tygodniach, wchłaniający się 54-70 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 5/0 75 17 okrągła 3/8 240 2 4/0 75 17 okrągła 3/8 60 3 4/0 75 20 okrągła 1/2 480 4 3/0 150 x x x 600 5 3/0 3 x 45cm x x x 1200 6 3/0 75 20 okrągła 1/2 240 7 3/0 75 31 okrągła 1/2 240 8 3/0 75 27 okrągła 1/2 2400 9 3/0 75 22 okrągła 1/2 240 10 2/0 75 27 okrągła 1/2 3000 11 2/0 75 31 okrągła 1/2 60 12 2/0 150 x x x 600 13 2/0 3 x 45cm x x x 1200 14 2/0 75 22 okrągła 1/2 120 15 2/0 75 27 odwrotnie tnąca 3/8 120 16 2/0 75 36 odwrotnie tnąca 3/8 360 17 2/0 75 37 okrągła 1/2 120 18 2/0 75 40 okrągła 1/2 360 19 2/0 75 45 okrągła 1/2 240 20 2/0 75 48 okrągła 1/2 240 21 0 150 x x x 360 22 0 3 x 45cm x x x 1200 23 0 65 90 okrągła 1/2 60 24 0 75 30 okrągła 1/2 3000 25 0 75 37 odwrotnie tnąca 1/2 360 26 0 75 40 okrągła 1/2 240 27 0 75 45 okrągła 1/2 1200 28 1 75 45 okrągła 1/2 60 29 1 150 x x x 60 30 1 75 31 okrągła 1/2 360 31 1 90 65 okrągła 1/2 120 32 1 75 37 odwrotnie tnąca 1/2 1200 33 2 65 90 okrągła 1/2 60 34 2 75 35 okrągla zaostrzona 1/2 60 35 2 150 x x x 600 36 2 6 x 45cm x x x 240 37 2 90 65 odwrotnie tnąca 1/2 120 38 2 75 48 okrągła 1/2 3600 39 2 75 37 okrągła 1/2 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nici chirurgiczne poliesterowe, niewchłanialne, plecione..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 2 75 37 okrągła 1/2 48 2 3 75 37 okrągła 1/2 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Taśma do szwu naszyjkowego - wykonana z plecionego poliestru..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Szerokość Taśmy (mm) Długość taśmy (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 5 40 2 x 48 2 x okrągła, masywna 2 x 1/2 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materialy hemostatyczne do śródoperacyjnego tamowania krwawienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny tabl. 2,5 g 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nici chirurgiczne niewchłanialne, plecione, powlekane silikonem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 1 75 37 igła z okrągłym ostrzem 1/2 20 2 2 75 40 igła z okrągłym ostrzem 1/2 20 3 5 75 55 igła z okrągłym ostrzem 1/2 20 4 1 6 x 45 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt z terenu Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA - w przypadku zdarzeń drogowych z ich udziałem oraz dla zwierząt bezdomnych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5187 P ul. Ceglarska w Krotoszynie
- Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Budowa kancelarii leśnictwa Wielki Bór (II postępowanie)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5187 P ul. Ceglarska w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - 6 pakietów.
- DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH - ZESTAW I
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - 6 pakietów.
- Dostawa siatek chirurgicznych
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych II
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.