Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa samochodowych części zamiennych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Agnieszka Bieńkowska-Nowacka, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, fax 061 8412744, e-mail: zzp@wielkopolska.policja.gov.pl, www.wielkopolska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodowych części zamiennych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych) części zamiennych do samochodów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jej jednostek podległych z podziałem na następujące części: 1.część pierwsza - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Polonez, Lublin, Daewoo Espero, Daewoo Lanos w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, 2.część druga - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Ford Transit w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, 3.część trzecia - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Fiat Ducato i Palio w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 4.część czwarta - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Skoda Fabia i Octavia w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 5.część piąta - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Opel Astra i Vectra w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren województwa wielkopolskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1.część - dostawa części zamiennych do samochodów marki Polonez, Lublin, Daewoo Espero, Daewoo Lanos 2.część - dostawa części zamiennych do samochodów marki Ford Transit 3.część - dostawa części zamiennych do samochodów marki Fiat Ducato i Palio 4.część - dostawa części zamiennych do samochodów marki Skoda Fabia i Octavia 5.część - dostawa części zamiennych do samochodów marki Opel Astra i Vectra. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium z podziałem dla następujących części: 1 część-10.600 PLN,2 część-6.500 PLN, 3 część-6.300 PLN, 4 część- 7.000 PLN, 5 część-6.300 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności wynosi 30 dni, licząc od dnia doręczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1.Każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy oraz złożyć oświadczenia wzór załącznik nr 6 SIWZ. 2.Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6 ppkt 2 a mogą być spełnione i udokumentowane przez wszystkich wykonawców łącznie. 3.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to, zabezpieczone stosownymi opłatami skarbowymi musi być załączone do oferty. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a)wykażą wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw samochodowych części zamiennych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto, bez względu na ilość części na które wykonawca składa ofertę. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem ze załącznika nr 6. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 5.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw samochodowych części zamiennych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje), dla potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2 a - wg załącznika nr 7. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZP 2310-40/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.05.2006, cena - 5,5 PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście(kasa czynna od 9:30 do 13:30)lub za zaliczeniem pocztowym po doliczeniu kosztów przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Agnieszka Bieńkowska-Nowacka i członkowie Komisji. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.05.2006, godzina 10:15, Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Kochanowskiego 2 a, 60-844 Poznań, pokój nr 214.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa części zamiennych. 3) Zakres lub wartość: 1.część - dostawa części zamiennych do samochodów marki Polonez, Lublin, Daewoo Espero, Daewoo Lanos w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa samochodowych części zamiennych. 3) Zakres lub wartość: 2.część - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Ford Transit w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa samochodowych części zamiennych. 3) Zakres lub wartość: 3.część - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Fiat Ducato i Palio w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa samochodowych części zamiennych. 3) Zakres lub wartość: 4.część - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Skoda Fabia i Octavia w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa samochodowych części zamiennych. 3) Zakres lub wartość: 5. część - zakup i dostawa części zamiennych do samochodów marki Opel Astra i Vectra w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





