Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-30
Lesznowola: Zakup komputerów, drukarek, oprogramowania i podzespołów bazowych sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 19201 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów, drukarek, oprogramowania i podzespołów bazowych sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, zainstalowanie i konfiguracja następującego sprzętu komputerowego: 1. Komputer stacjonarny - 25 szt. 2. Desktopowy system operacyjny - 10 szt. 3. Zasilacz awaryjny UPS - 5 szt. 4. Zasilacz ATX - 3 szt. 5. Karta graficzna - 2szt. 6. Dysk twardy - 2szt. 7. Dysk sieciowy - 2szt. 8. Drukarka etykiet - 1szt. 9. Skaner - czytnik kodów kreskowych - 2 szt. 10. System kontroli dostępu - 1szt. 11. System monitoringu serwerowni -1 szt. 12. Monitor - 5 szt. 13. Switch 48 portowy - 1 szt. 14. Switch 8 portowy - 5 szt. 15. Print serwer - 5 szt. 16. Drukarka atramentowa - 3szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 7 do SIWZ W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: 1)instalacji i konfiguracji dostarczanego oprogramowania - systemów operacyjnych, pakietów biurowych, 2)fizyczna instalacja stacji roboczych we wskazanym miejscu wraz z instalacją dostarczanego oprogramowania i migracją profili użytkowników ( instalacja całości oprogramowania, konfiguracji poczty, itd.), 3)instalacji i konfiguracji serwera oprogramowania do audytu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 4)rekonfiguracji domeny Active Directory na serwerze, migracja użytkowników i konfiguracji z obecnie wykorzystywanej domeny, konfiguracja serwera zgodnie z wskazaniami Zamawiającego (np. utworzenie katalogów domowych, skryptów logowania dla użytkowników, GPO) . Dodatkowo należy zainstalować i skonfigurować zapasowy kontroler domeny w lokalizacji zdalnej, 5)konfiguracji wykonywania kopi bezpieczeństwa dla serwerów obsługującej oprogramowanie: odpady komunalne, serwer księgowy - oprogramowanie firmy GROSZEK, oprogramowanie SELWIN, kontroler domeny,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, laptopy, monitory, serwery, itp.) o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Dla wskazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody (np. poświadczenia, opinie, referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w wykazie oraz złożyć poświadczenia tylko dla głównych dostaw tj. dostaw niezbędnych do wykazania spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy określonego w Rozdziale 2 pkt IV ppkt 1.2. SIWZ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Inne dokumenty: 1) Komputer stacjonarny: a) Potwierdzenie wydajności procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net na dzień wcześniejszy niż 08/01/2014 ( załączyć wydruk ze strony) b) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 oraz Windows 8 ( załączyć wydruk ze strony Microsoft HCL ). c) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu ( załączyć do oferty ). d) Deklaracja zgodności CE ( załączyć do oferty ). e) Energy Star min. 5.0 - wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. f) Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisowej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. g) Oświadczenie producenta komputera, ze w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - załączyć do oferty. h) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego ( załączyć do oferty ). i) do oferty należy dołączyć link do strony internetowej z dostępem do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 3) Monitor: a) Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. b) Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy serwisowej na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta monitora - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. c) Certyfikaty: TCO 5.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold - należy załączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz OFERTA według formularza - załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2) Wypełniony Formularz cenowy - na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lesznowola.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola
ul. Gminnej Rady Narodowej 60
05-506 Lesznowola
pok. nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola kancelaria urzędu - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LESZNOWOLA
więcej: przetargi LESZNOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem, deduplikatora macierzy, oraz oprogramowania MDM w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 6 części
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu - zakup licencji i sprzętu
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Łagów
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





