To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Sosnowiec: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 191 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248975 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych podczas realizacji form doskonalenia nauczycieli oraz dyrektorów dla uczestników projektu Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobligowany jest do: 2.1. Zapewnienia cateringu uczestnikom projektu (ml/gram/szt. na osobę): - Kawa (100 % Arabica) 180 ml, - Herbata (pakowana oddzielnie w saszetkach) - owocowa, czarna 180 ml, - Śmietanka podawana w dzbankach lub oddzielnych jednorazowych opakowaniach bez ograniczeń, - Cytryna w plasterkach bez ograniczeń, - Cukier w cukierniczkach lub w saszetkach bez ograniczeń, - Woda mineralna gazowana w butelkach 0,5 l 250 ml, - Woda niegazowana podawana w dzbankach 250 ml, - Ciastka drobne, kruche w co najmniej czterech rodzajach po pięć na jedną osobę, - Kanapka (bułka średnia) biała/ciemna (min. 4 składnikowa w tym kanapki wegetariańskie, posmarowana masłem co najmniej 82% tłuszczu) z podanych niżej składników do wyboru: szynka, pasztet, mięsa pieczone, chrzan tarty, łosoś, salami, twarożek, ser żółty, ser pleśniowy, pasta pieczarkowa, pasta jajeczna, warzywa) + sałatkę minimum 5 składnikową 180 gram. Kanapka powinna być zapakowana w folie, sałatka w pojemniku plastikowym jednorazowym; lub zamiennie zestaw obiadowy (jednodaniowy) - mięso 200 gram, surówka 140 gram, dodatki skrobiowe 200gram. 2.2. liczba uczestników w danej placówce wynikać będzie z ilości zrekrutowanych do projektu uczestników/czek z danej placówki/szkoły. Zakłada się, iż będzie to ok. 25 osób, 2.3. Obecnie Zamawiający nie jest wstanie określić harmonogramu świadczenia usług cateringowych. Jednocześnie informujemy, iż zajęcia odbywać się będą zgodnie z deklaracją uczestników projektu: w dni powszednie popołudniami bądź w weekendy (sobota i/lub niedziela). Zajęcia mogą od-bywać się równolegle (tj. w tym samym dniu i godz.) dla różnych palcówek/szkół. Zamawiający poinformuje wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie spotkań. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zamówienia. 2.4. Zakłada się, że każdy uczestnik skorzysta z 6 spotkań - 520 osób x 6 spotkań= 3120 sztuk zestawów. Jest to liczba zestawów, którą zamawiający zobowiązuje się zrealizować. Jednocześnie Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości spotkań do 12 na jednego uczestnika. Jest to uzależnione harmonogramu form doskonalenia. Wówczas liczba sztuk zestawów może wzrosnąć maksymalnie do 6.240 (520 osób x 12 spotkań = 6.240 sztuk zestawów).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. CATERING SERVIS Barbara Szojda, ul. Pierwiosnków 18, 40-750 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74349,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40528,80
Oferta z najniższą ceną: 40528,80 / Oferta z najwyższą ceną: 60652,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





