To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-29
Mińsk Mazowiecki: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Wsparcie na starcie
Numer ogłoszenia: 191992 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31516 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Wsparcie na starcie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie 6 części: a) Część nr 1 Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych (140 godzin - przy czym 1 godz.=45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie wieczorowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Celem kursu jest zdobycie przez uczestników/uczestniczek uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym (w tym wymiany butli gazowej w wózkach o zasilaniu gazowym) oraz przygotowanie do pracy w charakterze magazyniera. Program kursu musi zawierać trzy moduły: moduł nr 1 Magazynier, moduł nr 2 Kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz moduł nr 3 Bezpieczna wymiana butli gazowej w wózku jezdniowym. Program szkolenia w przypadku modułu nr 2 musi być uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego. Program kursu powinien obejmować min. zapasy magazynowe, budowle magazynowe, technologie prac magazynowych, wyposażenie magazynu, organizację prac magazynowych, (logistyka magazynowa), zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowę wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózków. Kurs kończy się w zakresie modułu nr 2 (kierowca-operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym) egzaminem państwowym przed Komisją UDT oraz wydaniem uczestnikom, którzy zdali egzamin z wynikiem pozytywnym zaświadczeń kwalifikacyjnych wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego. Do całkowitej liczby godzin szkolenia należy doliczyć czas na przeprowadzenie egzaminu przed Komisją UDT. Koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu. W zakresie całego szkolenia uczestnicy/uczestniczki otrzymują zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. UWAGA! Instytucje szkoleniowe, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186) muszą dołączyć do tego zaświadczenia suplement zawierający: okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Suplement musi być jednoznacznie powiązany z zaświadczeniem, do którego został wydany, tzn. musi zawierać numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie, (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań do kierowania wózkiem jezdniowym). Koszt badań Wykonawca wlicza do ogólnego kosztu kursu. b) Część nr 2 Kurs Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej (245 godzin dydaktycznych) dla 3 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Kurs obejmuje blok ogólnoprawny, blok ochrony osób, blok ochrony mienia, blok wyszkolenia strzeleckiego, blok samoobrony, blok technik interwencyjnych. Zakres tematyczny i godzinowy musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.12.2013 r. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił materiały szkoleniowe dla uczestników/uczestniczek kursu. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia do wpisu na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony. c) Część nr 3 Kurs operatora walca drogowego kl. III o masie walca do 18 t. (132 godziny) dla 1 osoby. Osoba ta nie ma doświadczenia w obsłudze tego rodzaju sprzętu. Wykonawca przeszkoli dodatkowo 34 godziny tak aby osoba posiadała wymagany staż. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien być realizowany zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Kurs powinien kończyć się egzaminem przed komisją IMBiG, wydaniem uprawnień na operatora walca drogowego w formie książki operatora. Podczas zajęć na kursie omawiane powinny być zagadnienia związane z użytkowaniem eksploracyjnym, dokumentacją techniczną, bhp podczas obsługi walców drogowych, podstawy elektrotechniki, budowa walców drogowych, technologia robót, zajęcia praktyczne. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu operatora) oraz ewentualne badania psychologiczne. Koszt badań Wykonawca wlicza do kwoty kursu. d) Część nr 4 Kurs baristy (26 godzin dydaktycznych) dla 1 osoby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmiany umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym lub wieczorowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program kursu powinien obejmować zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne niezbędne do pracy w zawodzie baristy. Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą osoby nie posiadające doświadczenia w pracy jako baristy. Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) wraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu Barmana (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012.) Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. e) Część nr 5 Kurs barmański (65 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 4 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program kursu powinien obejmować zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne niezbędne do pracy w zawodzie barmana. Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą osoby nie posiadające doświadczenia w pracy jako barman. Celem kursu jest profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie Barmana. Kurs powinien obejmować podstawowe zagadnienia związane z zawodem barmana, alkoholoznawstwo, miksologię, dekorację, obsługę gości przy barze i stoliku, organizację pracy barmana. Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) wraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu Barmana (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012.) Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. f) Część nr 6 Kurs projektowania wnętrz (140 godzin dydaktycznych) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym lub wieczorowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program kursu powinien składać się z kursu projektowanie wnętrz oraz kursu Archicad. Kurs powinien obejmować zasady projektowania, zasady ergonomii, zasady doboru materiałów, dobierania kolorów i faktur, umiejętności obsługi programu ArchiCad, wykonywanie rysunków technicznych projektów, przygotowanie rysunku do wydruku. Kurs kończy się egzaminem (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu) wraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych (zaświadczenia muszą być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załączniki do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012.) Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu 2. Uczestnikami/uczestniczkami projektu w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, osoby opuszczające system pieczy zastępczej, młode osoby bezrobotne - osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby zróżnicowane pod względem statusu zatrudnienia tj. osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i zatrudnione. Osoby te posiadają różnicowany stopień wykształcenia. 3. Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu. 4. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom kursu każdego dnia zajęć serwisu kawowego w postaci: napojów gorących (min. 2 herbaty, 1 kawa), suszu konferencyjnego (ciasteczka, paluszki itp.), 1 litr napojów chłodzących, serwowanych w naczyniach jednorazowego użytku a także zapewnienie jednego posiłku ciepłego (w skład którego wchodzi danie główne mięsne lub rybne, ziemniaki, ryż lub frytki oraz zestaw surówek z napojem). 5. Miejscem wykonywania dla zadania nr 1 będzie miasto Mińsk Mazowiecki. Dla pozostałych zadań miasto Mińsk Mazowiecki lub inne miasto/miejscowość w województwie mazowieckim posiadające bezpośrednie połączenie międzymiastowe (PKP, PKS) relacji Mińsk Mazowiecki - miejsce wykonania usługi. Dojazd do miejsca kursu nie może przekraczać 1,5 godzin zegarowych ww. środkami transportu w jedną stronę Pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń muszą być przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia, muszą wyposażone być w odpowiednie narzędzia, urządzenia, sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi zapewnić warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami ochrony przeciwpożarowej w trakcie trwania szkolenia. 6. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą. Kurs musi być zrealizowany wg. programu stanowiącego załącznik do oferty (wg. załącznika nr 9 do SIWZ) i musi zawierać wszelkie elementy wymienione w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11.01.2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 186) tj.: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania, liczbę godzin i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników/uczestniczek kursu/kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przekazania uczestnikom/uczestniczkom projektu systemowego Wsparcie na starcie materiałów dydaktycznych (skrypt tematyczny zawierający zagadnienia poruszane na zajęciach lub podręcznik oraz teczkę na materiały, notes, długopis, harmonogram szkolenia). Uczestnik/uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL). Listę potwierdzającą Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. Wykonawca na moment realizacji zadania uwzględnia jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom/uczestniczkom informacji o współfinansowaniu projektu przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim Wsparcie na starcie Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania pracy poprzez: a) Dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy zajęć edukacyjnych oraz wymiar godzin. Dziennik opatrzony ma być w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Dziennik Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. b) Listy obecności uczestników/uczestniczek projektu, mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy obecności Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. c) Listy odbioru serwisu kawowego i dania ciepłego, własnoręcznie podpisane w każdym dniu szkoleniowym przez uczestników/uczestniczki projektu. Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy obecności Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. d) Protokół z egzaminu, e) Ewidencję wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. f) Zdjęcia dokumentujące przebieg zajęć, które należy dostarczyć po wykonanej usłudze na płycie CD/DVD (min. 10 fotografii zawierających oznakowanie sali, materiały szkoleniowe, zajęcia praktyczne i teoretyczne). g) Harmonogram kursu (jego ewentualne aktualizacje, korekty). 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i wydania Zamawiającemu zaświadczeń o ukończeniu kursu które w swojej treści musi zawierać minimum niżej wymienione elementy, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zaświadczenie zgodne z wzorem określonym w treści § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. wsprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych dołączając do niego suplement zawierający: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Ponadto uczestnicy szkolenia po pozytywnym ukończeniu kursu muszą otrzymać także zaświadczenie o ukończeniu kursu opieczętowane logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagi Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacją o współfinansowaniu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca przeprowadzanych szkoleń oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. umieszczania informacji w miejscu wykonywanej usługi informacji poprzez formułę: Zajęcia współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wsparcie na starcie współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spectra-szkolenia specjalistyczne,, Pl. Floriański 1 lok. 309, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13922,00
Oferta z najniższą ceną: 11232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16554,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejski Instytut Kształcenia Zawodowego GROM/Elitarne Biuro Ochrony Biznesu GROM,, ul. Klińskiego 46, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20091,00
Oferta z najniższą ceną: 20091,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20091,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kurs barmański
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia Marzena Usarek, Aleja Zwycięstwa 36/108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5300,00
Oferta z najniższą ceną: 5300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10205,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2026
- Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych
- "Sporządzenie łącznie 50 operatów szacunkowych do postępowań administracyjnych" - zadania nr 1-5
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim oraz referatów zamiejscowych w Sulejówku i Halinowie
- Dostawa wyposażenia kwaterunkowego, indywidualnych żywnościowych racji, sprzętu przeciwpowodziowego i innego sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywizacja zawodowa młodzieży: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie" - Kurs tworzenia biżuterii
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





