Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Wadowice: Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/40/2010
Numer ogłoszenia: 191991 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/40/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych wg Pakiwtów od 1 do 14..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-2, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2, 15.81.00.00-9, 15.89.00.00-3, 15.87.12.00-6, 15.33.00.00-0, 15.51.17.00-0, 15.41.12.00-4, 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do prowadzenia produkcji świeżego mięsa i produktów mięsnych, a także nadaniu numeru identyfikacyjnego oraz zakwalifikowaniu zakładu - dotyczy Pakietu 13 i 14. 2. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na używanie środka transportu do przewozu mięsa i wędlin - dotyczy Pakietu 13 i 14. 3. Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania przewidziane przez normy oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia dotyczy Pakietu 13 i 14. 4. Oświadczenie Wykonawcy o wdrażaniu przez niego systemu HACCP albo oświadczenie, certyfikat HACCP lub inny dokument poświadczający - gdy Wykonawca posiada system HACCP już wdrożony. 5. Zaświadczenie o nadzorze weterynaryjnym -dotyczy Pakietu 13 i 14. 6. Zaświadczenie o badaniach wołowiny na BSE -dotyczy Pakietu 13 i 14. 7. Oświadczenie, że do każdej dostawy będzie dołączony dokument HDI (handlowy dokument identyfikacyjny) dotyczy Pakietu 13 i 14.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej asortymentu, w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Dostawcy nastąpi zmiana wielkości opakowania dostarczanego asortymentu o max +/-20%. Cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do zmiany wielkości opakowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.87.12.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty przemiału ziarna i skrobii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby przetworzone i konserwowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.12.00-4, 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce, warzywa i podobne produkty konserwowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włoszczyzna - mieszanka warzywna suszona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwy mięsne i pasztety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buliony i sosy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko w proszku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wedliny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach
- Usuwanie (w tym holowanie) pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. ,,Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1778K Witanowice - Lgota - Wyźrał w km ok. 2+070,00 do km ok. 3+080,00 w m. Witanowice, Lgota
- Rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania oraz remont i przebudowa instalacji wody użytkowej oraz kanalizacji sanitarnej w budynkach komunalnych przy ul. Lwowskiej 37 i 39 w Wadowicach
- Utworzenie 45 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Sienkiewicza 9 w Wadowicach
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W SADOWNEM W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych asortymentów na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów żywnościowych dla szkół podstawowych i przedszkoli na terenie miasta Maków Mazowiecki
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.