Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-09
Gdańsk: Wykonanie instalacji elektrycznej w zabezpieczonych pomieszczeniach piwnicznych tj. w pomieszczeniach stolarni w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Gdańsku ul. Toruńska 1, w ramach zadania wykonanie prac związanych z osuszaniem partii fundamentowych i murów przyziemia w XV-wiecznym budynku poklasztornym franciszkanów w Gdańsku - Gmach Główny Muzeum
Numer ogłoszenia: 191911 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Gdańsku , ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, faks (058) 301 11 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej w zabezpieczonych pomieszczeniach piwnicznych tj. w pomieszczeniach stolarni w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Gdańsku ul. Toruńska 1, w ramach zadania wykonanie prac związanych z osuszaniem partii fundamentowych i murów przyziemia w XV-wiecznym budynku poklasztornym franciszkanów w Gdańsku - Gmach Główny Muzeum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie instalacji elektrycznej w zabezpieczonych pomieszczeniach piwnicznych tj. w pomieszczeniach stolarni w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Gdańsku ul. Toruńska 1, w ramach zadania wykonanie prac związanych z osuszaniem partii fundamentowych i murów przyziemia w XV-wiecznym budynku poklasztornym franciszkanów w Gdańsku - Gmach Główny Muzeum wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych woj. pomorskiego pod numerem 133 (dawny numer 367). 1) Zakres robót został określony w projekcie technicznym z maja 2013 roku pt: Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej w pracowni stolarskiej w Budynku Głównym MNG (załącznik nr 10 do SIWZ), oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ obejmującym niżej wymienione roboty: a) demontaż istniejącej instalacji, b) budowę rozdzielnicy, c) wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych 230V, d) wykonanie instalacji siły i gniazd 3x400V, e) wykonanie instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw, f) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, g) wykonanie instalacji zasilania odbiorników technologicznych (maszyn), h) budowę instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych, i) wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej, j) budowę instalacji przeciwprzepięciowej. k) pomiary i badania 2) Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja wymieniona w ppkt. 1), sposób wykonania robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Zamawiający dopuszcza wyroby spełniające wymagania wskazane w dokumentacji projektowej dla opisanych materiałów i osprzętu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Kierownika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną i zawartą umową. 6) Ponadto przedmiot umowy należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane(t.j.Dz.Uz2006r. nr 156, poz., ze zm.), b) Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), c) obowiązujących Polskich Norm i norm branżowych, d) właściwych przepisów bhp i ppoż., 7) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy aktualną polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł. (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 8) Wszystkie materiały i osprzęt użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne aktualne atesty i certyfikaty. 9) Urządzenie placu budowlany leży w gestii Wykonawcy i na jego koszt. 10) Zaplecze należy zlokalizować na terenie uzgodnionym z Zamawiającym, które obejmie zaplecze higieniczno - sanitarne, socjalne dla pracowników, miejsca pracy stanowiskowej, miejsca składowania materiałów, miejsca pracy maszyn i urządzeń, drogi transportu wewnętrznego oraz inne niezbędne elementy wynikające z charakteru robót. 11) Za całość zabezpieczenia robót w trakcie ich prowadzenia odpowiada Kierownik robót. 12) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu budowy - dziennika budowy, dokumentacji wprowadzanych zmian (uzgadnianych każdorazowo z Inspektorem nadzoru) oraz protokołów odbioru robót. 13) Wykonane prace będą objęte gwarancją przez 36 miesiące od daty odbioru końcowego. 14) Zgodnie z Art. 145. Prawa zamówień publicznych MNG zastrzega możliwość , w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, odstąpienia od umowy lub jej części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 15) Ważne uwagi: a) prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym i konserwatorskim, wszelkie rozwiązania szczegółowe mają być konsultowane z wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym i konserwatorskim, b) budynek poklasztorny Franciszkanów (Gdańsk ul,Toruńska 1) wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Pomorskiego - Nr 133 (dawny 367) Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dn. 1971-04-20, obiekt znajduje się ponadto pod szczególną ochroną , jako położony w obrębie obszaru XVII wiecznych obwarowań Gdańska - UZNANEGO ZA POMNIK HISTORII, Decyzją Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej nr 415 z dn. 8.09.1994 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 2. Wadium będzie wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007. Nr 42, poz. 275., z późn. zm. ) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Muzeum Narodowego w Gdańsku, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, w Banku Millenium nr 42 1160 2202 0000 0000 6412 1898, przed upływem terminu składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg na wykonanie instalacji elektrycznej w zabezpieczonych pomieszczeniach piwnicznych w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Gdańsku. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Muzeum Narodowe w Gdańsku. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty gwarancyjne-poręczenia będą zdeponowane w kasie Muzeum Narodowego w Gdańsku. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 6. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 od upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie może wykazać wykonanie co najmniej trzech podobnych robót w obiektach budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej w tym jedna o wartości co najmniej 30 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zakresu zamówienia oraz posiadają należne uprawnienia, w tym : do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - Kierownika budowy, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia, jeżeli pojawią się okoliczności zmuszające do przerwania prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (prace będą wykonywane w obiekcie zabytkowym), jednakże liczba dni przeznaczonych na realizację zadania a liczona od dnia podpisania umowy nie może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mng.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Gdańsku
ul. Toruńska 1 pok 108
80-822 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Gdańsku ul. Toruńska 1 pok 108 80-822 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem lamp solarnych na terenie Gminy Oporów"
- Remont oświetlenia awaryjnego w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 oraz termomodernizacji i dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi
- Dostawę oraz instalację zapór drogowych z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych na osiedlu przy ul. Meissnera 7/9/11 w Warszawie / budynek z placem parkingowym / - zaprojektuj i wybuduj.
- "Modernizacja istniejącego budynku magazynowego w ramach programu OL i OC w Maszewie"
- BZP.271.115.2025 Wykonanie (...) zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Remont instalacji elektrycznej w lokalu położonym przy Al. Batorego 44/6 w Nowym Sączu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





