eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawę kamer CCTV wraz z instalacją dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 oraz dostawę części do systemu ochrony mienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, a także na dostawę interfejsów drukarki do GALAXY dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych Nr sprawy 60/2011/PN/JW2414,12RWT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Warszawa: Dostawę kamer CCTV wraz z instalacją dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 oraz dostawę części do systemu ochrony mienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, a także na dostawę interfejsów drukarki do GALAXY dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych Nr sprawy 60/2011/PN/JW2414,12RWT
Numer ogłoszenia: 191860 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę kamer CCTV wraz z instalacją dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 oraz dostawę części do systemu ochrony mienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, a także na dostawę interfejsów drukarki do GALAXY dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych Nr sprawy 60/2011/PN/JW2414,12RWT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę kamer CCTV wraz z instalacją dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 oraz dostawę części do systemu ochrony mienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, a także na dostawę interfejsów drukarki do GALAXY dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych - szczegółwo określone w siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.00.00-8, 35.12.53.00-2, 32.32.30.00-3, 31.32.12.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy części I: 1) zmiany w zakresie zaoferowanych przez WYKONAWCĘ materiałów będących przedmiotem zamówienia na inne, lub zmianie producenta określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak wycofanie tego materiału z produkcji po dniu złożenia ofert, z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe takiego materiału będą takie same lub lepsze niż opisane w załączniku nr 1 do umowy a cena nie ulegnie zwiększeniu; 2) terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie umowy Dotyczy części II i III: 2. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w przypadku zmiany w zakresie zaoferowanych przez WYKONAWCĘ materiałów będących przedmiotem zamówienia na inne, lub zmianie producenta określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak wycofanie tego materiału z produkcji po dniu złożenia ofert, z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe takiego materiału będą takie same lub lepsze niż opisane w załączniku nr 1 do umowy a cena wskazana w § 2 Umowy nie ulegnie zwiększeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka wojskowa Nr 2414, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 21, pokój 117..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka wojskowa Nr 2414, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, kancelaria jednostki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kamer CCTV wraz z instalacją dla Jednostki Wojskowej Nr 2414.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamer CCTV wraz z instalacją dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 - szczegółowo określone w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.00.00-8, 35.12.53.00-2, 32.32.30.00-3, 31.32.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części do systemu ochrony mienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do systemu ochrony mienia dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych - szczegółowo określone w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.00.00-8, 35.12.53.00-2, 32.32.30.00-3, 31.32.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa interfejsów drukarki do GALAXY dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa interfejsów drukarki do GALAXY dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych - szczegółowo określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.00.00-8, 35.12.53.00-2, 32.32.30.00-3, 31.32.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.