Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Kraków: Remont 6 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
Numer ogłoszenia: 191834 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 6 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych w ilości 6 sztuk ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: -osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego) w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, - a dodatkowo osoba przewidziana do realizacji zamówienia w części 1 i 4 ma posiadać: -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3.Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień: -uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego) w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, - a dodatkowo do realizacji zamówienia w części 1 i 4 : -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Referat Zamówień Publicznych. Cena SIWZ w wersji papierowej - 10,00 PLN + 2,00 PLN za każdy przedmiar robót..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Punkt Obsługi Mieszkańców (Dziennik Podawczy) - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 12 m-cy - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 12 m-cy będą odrzucone.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Puszkarska 3a/1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Kapelanka 24b/7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul. Do Wilgi 11/3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Friedleina 36/3a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ul. Ułanów 21/2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ul. Kobierzyńska 22/1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego ( roboty malarskie, roboty posadzkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 165.2025 Wyłonienie Wykonawcy realizacji 75 filmów informacyjnych pokazujących kilka wykładów na kierunkach objętych projektem "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki".
- Dostawa i montaż krzeseł oraz biurek elektrycznych dla Oddziału ZUS w Krakowie
- 170.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi badania opinii społecznej online na potrzeby Instytutu Psychologii UJ w ramach projektu flagowego "Behavior in Crisis Lab".
- Kompleksowe ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia INiG- PIB, z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi rekreacyjno - sportowe dla pracowników prokuratur okręgu krakowskiego oraz ich dzieci i osób towarzyszących na podstawie kart imiennych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku "B" Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 2
- Utworzenie Centrum Kultury i Edukacji Romów w Krościenku nad Dunajcem etap I
- Wyłonienie wykonawcy na wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku UJ przy ul. Kopernika 31 w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.