eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Remont budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Mickiewicza 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Lubartów: Remont budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Mickiewicza 6
Numer ogłoszenia: 191823 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lubartowie , ul. Legionów 55, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8541349, faks 081 8541362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-lubartow.is.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Mickiewicza 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Mickiewicza 6, polegający w szczególności na: - malowaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych, - montażu wykładzin podłogowych i płytek w pomieszczeniach biurowych i w ciągach komunikacyjnych, - wymianie drzwi zewnętrznych i montażu drzwi wewnętrznych, - remoncie sanitariatów (wymiana armatury, baterii, położenie płytek), - wykonaniu innych prac remontowych i porządkowych. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Załączniku Nr 1, 1a, 1b, 1c do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w okresie ostatnich pięciu lat (przed datą wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę budowlaną obejmującą budowę lub remont budynku - o wartości nie niższej niż 50 000 PLN brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych), e) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba, f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu, czy Wykonawcy złożyli oświadczenia i dokumenty wymienione w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a)Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik nr 3 SIWZ), c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik nr 4 SIWZ), d) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy (Załącznik nr 6 SIWZ), e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (co najmniej 2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 50 000 PLN brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór stanowi Załącznik nr 5 SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru), f) dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane na stanowiska kierowników robót budowlanych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno zawierać m.in.: określenie postępowania, którego dotyczy, oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie pełnomocnika, oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, zakres umocowania pełnomocnika. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. c), g), h). 4.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia przed podpisaniem umowy należy przedstawić do wglądu oryginał umowy konsorcjum, umowy spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-lubartow.is.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lubartowie ul. Legionów 55 21-100 Lubartów pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lubartowie ul. Legionów 55 21-100 Lubartów pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.