Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Nowy Targ: Organizacja wyjazdu rodzinnego mającego na celu integrację rodzin uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ
Numer ogłoszenia: 191812 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 8, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 266 25 93, faks 18 266 25 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu rodzinnego mającego na celu integrację rodzin uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Organizacja wyjazdu rodzinnego mającego na celu integrację rodzin uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ 2. Przeprowadzenie i zorganizowanie wyjazdu integracyjnego mającego na celu integrację rodzin poprzez trening kompetencji wychowawczych, według planu: - 1 dzień - wyjazd w godzinach południowych z Nowego Targu do miejsca pobytu, - 2, 3, 4 dzień - pobyt połączony z realizacją zajęć, - 5 dzień - po śniadaniu powrót do Nowego Targu. 3. Wykonawca zapewni transport autokar, bus itp. wszystkich uczestników z Nowego Targu do miejsca realizacji usługi i z powrotem wraz z ubezpieczeniem uczestników w czasie przewozu i pobytu. 4. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, pensjonat itp. położony w odległości drogowej nie mniejszej niż 60 km i nie większej niż 160 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zrealizuje zamówienie w wymiarze 5 dni pobytowych, tj. 4 noclegi w okresie nie wcześniej niż od dnia 07.07.2014 r. i nie później niż do dnia 25.07.2014 r. powrót. 6. Wykonawca zapewni noclegi w pokojach z węzłem sanitarnym całej grupie oraz całodzienne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Pożądane jest, aby zakwaterowanie wszystkich uczestników miało miejsce w jednym budynku. 7. Wykonawca po akceptacji Zamawiającego, przedstawi program zajęć opiekuńczo - integracyjnych dla dzieci, z uwzględnieniem grup wiekowych. Wykonawca zapewni zajęcia integracyjne, typu: wycieczka, ognisko, wspólna zabawa, zajęcia plastyczne itp. 8. Wykonawca zrealizuje warsztaty psychologiczne trening kompetencji wychowawczych w wymiarze 30 godzin dydaktycznych w sali szkoleniowej, która powinna znajdować się na terenie ośrodka, dostosowanej do realizacji przedmiotu zamówienia - dla rodziców. Wykonawca zrealizuje również program wspólnych zajęć integracyjnych rodziców i dzieci. 9. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę do realizacji zadań oraz treningu kompetencji wychowawczych, jak również wystarczającą liczbę opiekunów dla dzieci w trakcie trwania zajęć oraz dla całej grupy po zajęciach do godz. 22:00. 10. Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego zdjęcia z wyjazdu integracyjnego na płycie CD. Dostarczy listę obecności uczestników wyjazdu z ich podpisami oraz sprawozdanie z realizacji zadania. 11. Osoby prowadzące zajęcia oraz opiekunowie dzieci muszą posiadać odpowiednie wykształcenie oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. 12. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej programem warsztatów psychologicznych wymienione powyżej materiały każdy uczestnik wyjazdu otrzyma na własność, materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów wyjazdu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz minimum 3 świadczonych usług w ciągu ostatnich 3 lat jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia organizowanie wyjazdów kilku dniowych wraz z organizowaniem szkoleń, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania według załącznika nr 4 do SIWZ, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w usług, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia według załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularze ofertowe, stanowiące załączniki nr 1 do SIWZ, adres mailowy lub nr faks obowiązkowy! - wykaz osób do kontaktu, według załącznika nr 8 do SIWZ - dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części VIII SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kościuszki nr 8
34 - 400 Nowy Targ
Pok. Nr 3 Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki nr 8 34 - 400 Nowy Targ Pok. Nr 3 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Suche k/mostu
- Remont pomieszczeń sanitarnych Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Część I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Część II: 3 monitory
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Przeprowadzenie usługi kursów językowych dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych".
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Zagwarantowanie uczestnictwa prelegentów podczas 3wydarzeń zobszaru edukacji wraz zopracowaniem koncepcji meryt tych wydarzeń atakże zapewnienie eksperta/ów ds.prowadzenia wydarz orazzapewn oprawygraf
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.