Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Łódź: Opracowanie koncepcji oraz prototypu systemu informatycznego i nawigacji szlaku konnego oraz dostawa komponentów komunikacyjnych dla projektu pt.: Turystyka w siodle-infrastruktura innowacyjnego i unikatowego produktu turystycznego
Numer ogłoszenia: 191785 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz prototypu systemu informatycznego i nawigacji szlaku konnego oraz dostawa komponentów komunikacyjnych dla projektu pt.: Turystyka w siodle-infrastruktura innowacyjnego i unikatowego produktu turystycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie koncepcji oraz prototypu systemu informatycznego i nawigacji szlaku konnego oraz dostawa komponentów komunikacyjnych dla projektu pt.: Turystyka w siodle-infrastruktura innowacyjnego i unikatowego produktu turystycznego. Szczegóły dot. przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000 zł. Pozostałe wymagania dot. wadium zawiera siwz.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Fragment z siwz: 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. spełnią wszystkie nw. warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było opracowanie projektu lub koncepcji systemu informatycznego oraz wdrożenie systemu informatycznego na rzecz administracji publicznej, która dotyczyła m.in. serwisu świadczącego usługi drogą elektroniczną o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN brutto, b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę komponentu komunikacyjnego spełniającego wymagania opisane w punkcie 2.6 Załącznika nr 5 do SIWZ, c) dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia zespół ekspertów składający się z co najmniej 4 osób, z których każda posiada min. 2 lata doświadczenia zawodowego, i poza tym: i. co najmniej 2 posiadają wyższe wykształcenie informatyczne, ii. co najmniej 1 posiada wiedzę z zakresu znajomości metodyki PRINCE2 potwierdzoną stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia, iii. co najmniej 1 posiada wyższe wykształcenie dotyczące turystyki lub geografii, iv. co najmniej 1 posiada uprawnienia przewodnika turystycznego po regionie dla województwa łódzkiego, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału w postaci następujących narzędzi i urządzeń tj. dysponują lub będą dysponować w terminie nie później niż 3 dni od zawarcia umowy na czas realizacji zamówienia testową platformą sprzętową zabezpieczoną sprzętowym systemem zabezpieczeń Firewall/VPN, 6.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6.2 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów metodą: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Fragment z siwz: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 7.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (wg wzoru na Załączniku nr 2A do SIWZ), 7.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (wg wzoru na Załączniku nr 2B do SIWZ), 7.1.3. oraz następujące dokumenty: 7.1.3.1 na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.1 SIWZ: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3.2 na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub że potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia zostaną mu udostępnione): a) wykaz wykonanych (zakończonych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 3A do SIWZ, oraz załączenia dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna usługa wskazana w tym wykazie została wykonana należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1.2 a) niniejszej SIWZ, b) wykaz wykonanych (zakończonych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 3B do SIWZ, oraz załączenia dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna dostawa wskazana w tym wykazie została wykonana należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1.2 b) niniejszej SIWZ, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według Załącznika Nr 3C do SIWZ. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1.2 c) niniejszej SIWZ, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, według Załącznika Nr 3D do SIWZ. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1.2 d) niniejszej SIWZ, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7.2 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 7.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik Nr 2A do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp) podpisuje pełnomocnik (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c) formularz stanowiący Załącznik Nr 2B do SIWZ (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie; d) dokumenty, wskazane w pkt 7.1.3.1 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna. e) dokumenty, wskazane w pkt 7.1.3.2 SIWZ składa jeden albo więcej Wykonawców, tak aby potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Wydział ds. Zamówień Publicznych
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, piętro IV, pok. 403 Biuro Podawcze (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - sygn. post. OR.VII.3331-72/09, - fragment z siwz: 7A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA PRZEZ OFEROWANE USŁUGI WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego (patrz Załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenia oraz dokumenty wskazane w ww. Załączniku nr 5 do SIWZ..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi" - drugie postępowanie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- MZŻ.262.17.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Zakup 1000 licencji uprawniającej do korzystania z oprogramowania poczty elektronicznej ZIMBRA Collaboration Suite Professional Edition
- Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Zakup wraz z wdrożeniem 2 serwerów, rozbudowa posiadanego serwera, zakup oprogramowania do backupu, zakup wraz z wdrożeniem serwera plików, zakup oprogramowania do zbierania i analizy logów.
- Zakup klastra składającego się z 2 serwerów i macierzy dyskowej
- Cyberbezpieczny Samorząd finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC).
- DZP/49/25 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





