eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaREMONT BUDYNKU BIUROWCA PGKiM W ŁĘCZYCY SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Łęczyca: REMONT BUDYNKU BIUROWCA PGKiM W ŁĘCZYCY SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 191776 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o., ul. Tumska 2, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212285, fax 024 7213511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt.3 uPzp z dnia 29 stycznia 2004.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU BIUROWCA PGKiM W ŁĘCZYCY SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: 1/ Remont elewacji i dachu budynku biurowca PGKiM w Łęczycy obejmujacy: wymiane 19 szt. okienek piwnicznych drewnianych na PCV, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku - przyklejenie steropianu gr. 14 cm i jednej warstwy siatki z otynkowaniem i pomalowaniem, ocieplenie stropodachu styropapą gr. 16 cm, pokrycie dachu papa termozgrzewalną. 2/ Wysokość budynku 10,0m. 3/ Odbiory i badania. 4/ Roboty towarzyszące: organizacja placu budowy, koszty zajęcia terenu, ubezpieczenia budowy, odszkodowania, odbiory i badania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 500,00 zł. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia przetargu 11.09.2008 do godz. 11:30. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniadzu, b) poreczeniach bankowych lub poreczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poreczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poreczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu PARR. W przypadku wnoszenia wadium w pieniadzu Wykonawca jest zobowiazany wpłacić wadium przelewem na nasze konto. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniadzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje sie na koncie Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Płatność będzie następowała na podstawie faktury końcowej zadania i płatne z konta przedsiebiorstwa w ciagu 21 dni od dostarczenia faktury po odbiorze robót. 2. Podstawa do wystawienia faktury bedzie protokół odbioru prac podpisany przez strony. 3) Gwarancja na wykonane roboty wynosi minimum 36 miesiecy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Wadium lub kserokopia przelewu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebnosci personelu kierowniczego, w okresie 3 lat, uprawnienia budowlane, zaświadczenia IIB. 5. Wykonanie robót z ostatnich 5 lat o podobnym zakresie. 6.Informacja z banku. 7. Oświadczenia Wykonawcy wg załączników do SIWZ. 8. Zaświadczenie z właściwego US i ZUS, z ostatnich 3 miesiecy. 9. Szczegółowy kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimleczyca.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM w Łęczycy Spółka z o.o., 99-100 Łęczyca, ul. Tumska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 11:30, miejsce: PGKiM w Łęczycy Spółka z o.o., 99-100 Łęczyca, ul. Tumska 2, pok. nr 13- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.