Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Barczewo: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia
pn.:Rewitalizacja wschodniej części Starego Miasta w Barczewie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 191654 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barczewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.:Rewitalizacja wschodniej części Starego Miasta w Barczewie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Rewitalizacja wschodniej części Starego Miasta w Barczewie. Przedmiotem zamówienia realizowanego na fragmencie istniejącego układu urbanistycznego jest opracowanie dokumentacji oraz przebudowa infrastruktury technicznej i ulic, przebudowa parkingów, realizacja małej architektury. Przewidziano w szczególności: modernizację ulic, modernizację jezdni, chodników i ciągów pieszych, wymianę podziemnej i naziemnej infrastruktury technicznej, przebudowę parkingów, uporządkowanie zieleni wraz z nowymi nasadzeniami uzupełniającymi, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych kamienic i budynków usługowych usytuowanych wzdłuż rewitalizowanych ulic. I etap rewitalizacji obejmuje: fragment ul. Nowowiejskiego, ul. Kopernika, ul. Mazurską, ul. Krótką, ul. Klasztorną, Plac Ratuszowy do ulicy Mickiewicza, drogę do więzienia. Przedmiotem zamówienia są: 1) wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy z wytycznymi do BIOZ, wykonanie projektu i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego i projektu zagospodarowania terenu jeśli zajdzie konieczność), wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej budowy, przedmiary robót rewitalizacji fragmentu Starego Miasta w Barczewie, ETAP I wraz z kosztorysem powykonawczym i obmiarami oraz wykonaniem niezbędnych prób i sprawdzeń; 2) roboty budowlane realizujące dokumentację; I etap rewitalizacji obejmuje: - dokumentację projektowo- kosztorysową i powykonawczą z wymienioną w pkt. 3.2. 1) str.5 PFU, dla rewitalizacji fragmentu wschodniej części Starego Miasta w Barczewie ETAP I; - roboty budowlane polegające na: 1) modernizacji i przebudowie jezdni, 2) modernizacji i przebudowie chodników i ciągów pieszych, 3) wymianie infrastruktury technicznej (woda, kanalizacja sanitarna, gaz, sieci elektroenergetyczne w tym przyłącza NN i oświetlenie ulic - sieci podziemne i napowietrzne, sieć teletechniczna), 4) przebudowie parkingów ogólnodostępnych z niezbędną infrastrukturą (oświetlenie, kanalizacja deszczowa), 5) uporządkowaniu zieleni wraz z nowymi nasadzeniami uzupełniającymi, 6) wykonanie izolacji pionowej p.wilgociowej oraz ociepleniu ścian fundamentowych kamienic i budynków usługowych usytuowanych wzdłuż rewitalizowanych ulic, 7) wyeksponowaniu najwartościowszych odkrywek archeologicznych we wskazanych przez Konserwatora Wojewódzkiego miejscach - nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. 8) realizacji stałego mini targowiska, 9) wykonaniu straganów jarmarcznych, 10) uczytelnieniu powiązań widokowo-kompozycyjnych pomiędzy układem starego miasta a parkiem miejskim z amfiteatrem, obejmujące: 10.1. rozbiórkę garażu wraz z murem o dl. ok. 10 mb i płotem drewnianym ok. 20 mb na skrzyżowaniu ul. Klasztorna - zejście do Stawu Młyńskiego. 10.2. odtworzenie nowego ogrodzenia wzdłuż zejścia do Stawu Młyńskiego od ul. Klasztornej, z siatki w ramkach z podmurówką na dł. ok. 30 mb. 10.3. wykonanie i montaż w istniejącym murze, wzdłuż zejścia do Stawu Młyńskiego od ul. Klasztornej, bramy drewnianej z konstrukcją stalową ( ok. 3,5 m dł. x 3,3 wys.) 11) uporządkowaniu zapleczy i podwórzy gospodarczych na rewitalizowanym terenie - nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. 12) wyburzeniu obiektu handlowego w narożniku ulic Kościuszki i Krótkiej; Prace archeologiczne i konserwatorskie nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. 13) Wykonawca ma obowiązek udostępnić teren do przeprowadzenia badań archeologicznych oraz prac konserwatorskich (m.in. w celu przeprowadzenia szerokopłaszczyznowych badań na terenie rynku i podłużnego kwartału przyrynkowego)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium w wysokośi 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji)do wykonania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania sie o udzielenie i realizację niniejszego zamówienia. Nie ocenia sie spełniania niniejszego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.1. wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie (modernizacji) nawierzchni ulic i chodników o wartości brutto nie niższej niż 5 000 000 PLN (dla przynajmniej jednej roboty, z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcę. 1.2. wykonać w okresie j.w. co najmniej jeden projekt w systemie zaprojektuj i wybuduj, dotyczący dróg i sieci technicznych o wartości brutto nie niższej niż 5 000 000 PLN. 1.3. wykonać w okresie j.w. co najmniej jeden projekt budowy, przebudowy (modernizacji) nawierzchni ulic i chodników o wartości usług brutto nie niższej niż 150 000 PLN z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz odbiorcę. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, to znaczy, którzy z mocy art. 22 ust1 i art. 24 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dołaczonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy). Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące: - Kierownik budowy (Kierownik zespołu) - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik Zespołu Projektowego musi posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg, co najmniej dwa projekty drogowe dla budowy, przebudowy (modernizacji) dróg oraz uprawnienia do projektowania w zakresie drog.. - Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), - Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - Kierownik robót telekomunikacyjnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót telekomunikacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1. Wykonawca osiągnął za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres średni roczny przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum PLN 5 000 000. 2. Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN . 3. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 3.000.000 PLN Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w następującym zakresie: 1.1. co do terminu wykonania prac objętych umową, terminu wykonania odbioru robót oraz zasad wypłaty wynagrodzenia wykonawcy ( lecz nie jego wysokości) następujących przypadkach: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac b) z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia c) z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o roboty budowlane, a nie wynikających z wad projektu budowlanego wykonywanego w ramach tej samej umowy przez wykonawcę robót budowlanych d) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym: - powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego ( dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy chyba, że ww zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie) - dotyczących zasad rozliczeń stron umowy 1.2. co do zakresu robót objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ich wykonanie w całości stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania 1.3. co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę 1.4. co do osób reprezentujących strony w procesie budowlanym ( kierownik budowy, itp.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.barczewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barczewie
siedziba : 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
pok. Nr8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Barczewie siedziba : 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1 pok.Nr1 - biuro obsługi interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany
- Dostawa środków ochrony na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Budowa boiska Orlik w Ramsowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo realizowanego z podziałem na zadania.
- MODERNIZACJA CZĘŚCI ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCZEWIE
- Rozbudowa budynku socjalnego na potrzeby Klubu Integracji Społecznej w Ramsowie.
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.