Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy leku Actilyse dla potrzeb Apteki Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 7 miesięcy , licząc od daty podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 191549 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.-stw.com
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-stw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy leku Actilyse dla potrzeb Apteki Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 7 miesięcy , licząc od daty podpisania umowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy leku Actilyse dla potrzeb Apteki Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 7 miesięcy , licząc od daty podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - zapewnią dostawy leków dopuszczonych do obrotu zgodnie z prawem polskim na własny koszt i ryzyko w całym okresie obowiązywania umowy - spełniają wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj.: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych b) zaakceptują termin płatności min. 90 dni, c) zapewnią okres niezmienności cen przez cały okres obowiązywania umowy d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e) posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem f) akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych, zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 53, poz. 533 z 2004 r z póź. zm.)oraz na każde żądanie przedłożą te dokumenty Zamawiającemu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności zakresie objętym zamówieniem . Dokument w.w winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. 3.Kopia koncesji lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 4.Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 5. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 6.Wykaz odbiorców, dla których zrealizowane były( lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane) podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (25 październik 2006r - 25 październik 2009r ) lub za okres prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy 7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w pkt 6 8.Wszystkie załączniki muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku spółki cywilnej , wszystkie , wymagane niniejszą SIWZ świadczenia lub dokumenty każdy z przedsiębiorców spółki składa odrębnie ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Powiatowy Szpital Specjalistyczny
ul. Staszica 4
37 - 450 Stalowa Wola
Dz. Zam Publ. i Zapotarz. pok.nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 37 - 450 Stalowa Wola Dz. Zam Publ. i Zapotarz. pok.nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





