Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Wrocław: Udrożnienie cieków: Chwałówka, Mszana oraz Ciek Zakrzowski,
gm. Jelcz-Laskowice, Domaniów, Oława
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
a) Udrożnienie cieku Chwałówka na dł. 2,700 km, gm. Jelcz-Laskowice
b) Udrożnienie cieku Mszana na dł. 4,600 km, gm. Domaniów
c) Udrożnienie Cieku Zakrzowskiego na dł. 3,040 km, gm. Oława
Numer ogłoszenia: 191535 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, fax 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie cieków: Chwałówka, Mszana oraz Ciek Zakrzowski, gm. Jelcz-Laskowice, Domaniów, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Udrożnienie cieku Chwałówka na dł. 2,700 km, gm. Jelcz-Laskowice b) Udrożnienie cieku Mszana na dł. 4,600 km, gm. Domaniów c) Udrożnienie Cieku Zakrzowskiego na dł. 3,040 km, gm. Oława.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Ad. a) odmulenie cieku na dł. 2,550 km, hakowanie, wykoszenie porostów ze skarp (na dł. 2,7 km) i dna cieku (na dł. 2,55 km) wraz z wygrabieniem, oczyszczenie i naprawa przepustów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu, Ad. b) odmulenie cieku na dł. 4,6 km, wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku na dł. 4,6 km wraz z wygrabieniem, hakowanie, oczyszczenie przepustów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu, Ad. c) odmulenie cieku na dł. 3,04 km, wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku na dł. 3,04 km wraz z wygrabieniem, hakowanie, oczyszczenie przepustów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić składając oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII A. pkt. 2 SIWZ. 2. Posiada doświadczenie i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadającą/ce swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub jego części. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VII B. pkt. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wymóg określony w pkt. 2 winien zostać spełniony przez wykonawców łącznie. Natomiast wymóg określony w pkt. 1 winien zostać spełniony przez każdego wykonawcę osobno. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zamierza korzystać z podwykonawców, oferta winna zawierać, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. OŚWIADCZENIA I INFORMACJE: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Informacje, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 4. Informacje, że Wykonawca podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i nie dłuższym niż termin związania ofertą, jeśli przetarg wygra, 5. Informacje, że Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu wyznaczonego do składania ofert (art. 85 ust. 1ustawy ), B. DOKUMENTY: 1. Dokument - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 3. Dokumenty- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (Załącznik Nr 3). 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub jego części. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy (pełnomocnictwa, uchwały, umowy spółki, itp.). W przypadku spółek cywilnych, konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . Dokumenty wymienione w rozdz. VII pkt. B składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli /a Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną część zamówienia wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udrożnienie cieku Chwałówka na dł. 2,700 km, gm. Jelcz-Laskowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odmulenie cieku na dł. 2,550 km, hakowanie, wykoszenie porostów ze skarp (na dł. 2,7 km) i dna cieku (na dł. 2,55 km) wraz z wygrabieniem, oczyszczenie i naprawa przepustów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udrożnienie cieku Mszana na dł. 4,600 km, gm. Domaniów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odmulenie cieku na dł. 4,6 km, wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku na dł. 4,6 km wraz z wygrabieniem, hakowanie, oczyszczenie przepustów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Udrożnienie Cieku Zakrzowskiego na dł. 3,040 km, gm. Oława.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odmulenie cieku na dł. 3,04 km, wykoszenie porostów ze skarp i dna cieku na dł. 3,04 km wraz z wygrabieniem, hakowanie, oczyszczenie przepustów, likwidacja zakrzaczeń, oczyszczenie terenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli II.
- Przywrócenie pierwotnych parametrów ostrogi OS 2/608 na rzece Wiśle w miejscowości Kępa Polska, gm. Bodzanów, pow. płocki."
- Modernizacja mostu w ciągu ul. Parkowej
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Naprawy przerwanego wału przeciwpowodziowego w m. Ciechanowice
- Usunięcie nieprawidłowości w stanie technicznym wału p. pow. 13L w miejscowości Gorzupia gm. Żagań (nakaz bud.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.