Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Koszalin: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
NR 8 / Ż /2007 DOTYCZĄCE DOSTAW ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW ORAZ KISZONEK
Numer ogłoszenia: 191535 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3475200, fax 094 3410042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NR 8 / Ż /2007 DOTYCZĄCE DOSTAW ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW ORAZ KISZONEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1.buraki - 7400 kg kod cpv - 01121100-2 wadium - 69,56zł 2.cebula - 20000 kg kod cpv - 01121113-6 wadium - 272,00zł 3.jabłka - 6000 kg kod cpv - 01131321-0 wadium - 133,20zł 4.kapusta biała - 9000 kg kod cpv - 01121410-8 wadium - 68,40zł 5.koper świeży - 200 kg kod cpv - 01133000-8 wadium - 29,68zł 6.marchew - 23000 kg kod cpv - 01121112-9 wadium - 312,80zł 7.rabarbar - 400 kg kod cpv - 01121100-2 wadium - 7,92zł 8.rzepa - 2800 kg kod cpv - 01121114-3 wadium - 40,32zł 9.sałata - 250 kg kod cpv - 01121310-7 wadium - 14,85zł 10.pietruszka - 3500 kg kod cpv - 01121100-2 wadium - 86,80zł 11.por - 3500 kg kod cpv - 01121100-2 wadium - 111,30zł 12.seler - 3500 kg kod cpv - 01121100-2 wadium - 102,90zł 13.ziemniaki - 145000 kg kod cpv - 01112100-6 wadium - 1740,00zł 14.kapusta kiszona - 7500 kg kod cpv - 15334000-7 wadium - 90,00zł 15.ogórek małosolny - 500 kg kod cpv - 15331460-9 wadium - 14,30zł 16.kapusta czerwona - 5300 kg kod cpv - 01121410-8 wadium - 76,32zł 17.ogórki świeże - 700 kg kod cpv - 01121270-4 wadium - 24,92zł 18.pomidory - 700 kg kod cpv - 01121240-5 wadium - 34,72zł 19.ogórek kiszony - 6000 kg kod cpv - 15331460-9 wadium - 163,20zł Dopuszcza się składanie ofert częściowych, obejmujących wybraną przez wykonawcę dowolną ilość oferowanych artykułów objętych niniejszym zamówieniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Dla całości zamówienia 3 393,19zł netto. Kwoty wadium dla poszczególnych części zamówienia podano w pkt. II 1.3 ogłoszenia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r.(Dz. U. Nr 19 poz 177 z późniejszymi zmianami) i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie przez Zamawiającego ocenione poprzez zbadanie treści oświadczeń i dokumentów przedłożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert zgodnie z § 1 ustęp 1 punkt 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. Dz. U. Nr 87 poz.605). (Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.) - oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy.- załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Buraki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buraki - 7400 kg kod cpv - 01121100-2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cebula.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cebula - 20000 kg kod cpv - 01121113-6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Modernizacja systemu klimatyzacji precyzyjnej serwerowni Centrum Zarządzania Siecią Urzędu Miejskiego w Koszalinie przy ul. Partyzantów 3 w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą urządzeń do ich magazynowania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - 2
- Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Przedszkoli w Pisarzowicach.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 427"Kraina Radości" w Warszawie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dankowicach.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej nr 400 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach.
- Zakup warzyw, owoców i jaj dla SPZOZ w Kraśniku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





