To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Zamość: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 191502 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136410 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o., ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6775000, faks 084 6385145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek z podziałem na dwa zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17001,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16220,98
Oferta z najniższą ceną: 16220,98 / Oferta z najwyższą ceną: 17532,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Bielawska ELECTROMONSTER, ul. Szymonowskiego 41, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30985,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32249,48
Oferta z najniższą ceną: 32249,48 / Oferta z najwyższą ceną: 39562,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w wybranych obiektach prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2026
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych we wszystkich jednostkach prokuratur okręgu zamojskiego oraz terenu zewnętrznego wokół Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim w roku 2026
- Budowa zjazdu z drogi krajowej nr 74 na drogę wew. nr geod. 3/38 w m. Kalinowice
- Dostawa elementów ogrodzenia wraz z rozładunkiem do magazynów 32 WOG w Chełmie zlokalizowanych w miejscowości Wola Uhruska oraz w miejscowości Włodawa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie robót budowlanych w obszarze Oddziału Kardiologicznego znajdującego się na III piętrze Budynku "C".
- ZAKUP SPRZĘTU DO "UTRZYMANIA GOTOWOŚCI RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W POLSCE" DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MEGREZ Sp. z o. o."
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Świadczenie Usługi Zarządzania Drukiem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.