Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Poznań: sukcesywna dostawa kopert i kartonów
dla jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 191374 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa kopert i kartonów dla jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kopert i kartonów wysyłkowych dla jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 2 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami do jednostek organizacyjnych zamawiającego zlokalizowanych na terenie miasta Poznania. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe, które będą realizowane w ciągu 3 dni licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.21.11.00 - Kartony, pudełka lub pudła Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.70.00 - Pudła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych o wartości 40 000 zł brutto w skali roku każda, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. a) Złożą ofertę i wycenią przedmiotowe zamówienie, b) Zaakceptują istotne postanowienia umowy, c) Zaakceptują termin wykonania zamówienia, d) Zaakceptują termin związania ofertą, e) Wskażą części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Ocena spełnienia ww. warunków i wymogów dokonana zostanie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Wykonawcy, 2. Formularz cenowy Wykonawcy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 5.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, 6. Wykaz wykonanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z warunkiem określonym w SIWZ, 7. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw, zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
- "Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz jednostek zamiejscowych
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





