eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOchrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na 4 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Zielona Góra: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na 4 zadania.
Numer ogłoszenia: 191356 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na 4 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze w podziale na następujące części: Część nr 1 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: MOP I Rościce. Część nr 2 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: MOP II Jagłowice. Część nr 3 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: OD Trzebiel. Część nr 4 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Rejon Słubice, OD Słubice, OD Krosno Odrzańskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 500,00 PLN, odpowiednio dla: Części nr 1- 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc), Części nr 2- 2 400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta), Części nr 3- 3 200,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące dwieście), Części nr 4- 1 900,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług ochrony i dozoru o minimalnej wartości każdej z usług: Część nr 1 - 35 000,00 zł brutto. Część nr 2 - 75 000,00 zł brutto. Część nr 3 - 100 000,00 zł brutto. Część nr 4 - 60 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono powyższych dokumentów). Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru usług lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiono powyższych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: Część nr 1 Minimalna liczba pracowników ochrony: 3 Kwalifikacje zawodowe: ważna licencja pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracach związanych z ochroną i dozorem mienia. Część nr 2 Minimalna liczba pracowników ochrony: 3 Kwalifikacje zawodowe: ważna licencja pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia. Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracach związanych z ochroną i dozorem mienia. Część nr 3 Minimalna liczba pracowników ochrony: 4 Kwalifikacje zawodowe: ważna licencja pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracach związanych z ochroną i dozorem mienia. Część nr 4 Minimalna liczba pracowników ochrony: 4 Kwalifikacje zawodowe: ważna licencja pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, Doświadczenie: co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracach związanych z ochroną mienia. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej co oznacza, że Wykonawca składając ofertę na wszystkie części zobowiązany jest wskazać 14 różnych osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZGODNIE Z PROJEKTEM UMOWY ZAWARTYM W SIWZ (4 ZADANIA)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 4, parter. Cena SIWZ: 23 PLN (+koszty wysyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, w pokoju nr 4, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie nieruchomości i w jej okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia, którego wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz.93 ze zm.); ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) i ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: MOP I Rościce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze Część nr 1 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: MOP I Rościce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: MOP II Jagłowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: MOP II Jagłowice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: OD Trzebiel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: OD Trzebiel..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Rejon Słubice, OD Słubice, OD Krosno Odrzańskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - obejmująca wykonanie zadania pod nazwą: Ochrona i dozór mienia obiektów należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze: Rejon Słubice, OD Słubice, OD Krosno Odrzańskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.