Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Warszawa: Świadczenie usługi dostępu do Internetu, w latach 2008-2010.
Numer ogłoszenia: 191351 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament do Spraw Informatyzacji Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694-32-85, 6945272, fax 0-22 694-52-68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do Internetu, w latach 2008-2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu na rzecz Zamawiającego, obejmujące: 1. Zestawienie, uruchomienie i udostępnianie przez cała dobę (24 godz.) stałego łącza dostępowego, wraz z urządzeniami teletransmisji zapewniającego szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości gwarantowanej: - 25 Mb/s - w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2008 r. - 30 Mb/s - w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r. - 35 Mb/s - w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Łącze to, po stronie Zamawiającego, musi być wyposażone w interfejs umożliwiający dołączenie go do routera dostępowego CISCO 7206 VXR (NPE-G1) wyposażonego w następujące interfejsy: ATM PA-A3-OC3SMI, Ethernet 10/100, Ethernet 10/100/1000. 2. Dostęp do wszystkich usług i serwisów internetowych krajowych i zagranicznych. 3. Obsługę adresów IP klasy B 145.237.0.0 używanych przez Zamawiającego. 4. Obsługę ruchu generowanego przez Zamawiającego przy pomocy protokołu Border Gateway Protocol w wersji 4. 5. Obsługę zgłoszeń w zakresie problemów eksploatacyjnych przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.21.10 - Sieć internetowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.21.10 - Sieć internetowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł. (cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w § 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium musi być wniesione przez wszystkich lub za wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, co musi jednoznacznie wynikać z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub dokumentu stanowiącego wadium. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Kredyt Bank S.A. IV Oddział W-wa 82 1500 1777 1217 7001 5705 0000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponuje kwotą co najmniej 100 tys. zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) posiadają wydajne kanały transmisyjne (min. 100 Mb/s) do głównych krajowych dostawców Internetu: ATM S.A, Crowley Data Poland Sp. z o.o, GTS Energis Sp. z o.o, NASK jbr, Netia S.A, Exatel S.A, TP S.A, 6) posiadają własne wydajne łącza do operatorów zagranicznych (min. 155 Mb/s). W przypadku, gdy Wykonawca świadczy jednocześnie inną usługę dostępu do Internetu na rzecz Ministerstwa Finansów zobowiązany jest do użycia odrębnej infrastruktury przy wykonywaniu niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzające spełnienie wymagania określonego w warunkach udziału w postępowaniu (pkt 3). 7. Wykaz wykonanych i/lub wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. 8. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 9. Oświadczenie o posiadaniu kanałów transmisyjnych, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu (pkt 5 i 6) oraz zobowiązanie Wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia za pomocą infrastruktury wykorzystującej m.in. kanały transmisyjne o wskazanej w warunkach udziału w postępowaniu (pkt 5 i 6)gwarantowanej minimalnej przepustowości do wymienionych krajowych i zagranicznych dostawców Internetu. 10. Zobowiązanie Wykonawcy do użycia odrębnej infrastruktury, w przypadku gdy Wykonawca świadczy inną usługę dostępu do Internetu na rzecz Ministerstwa Finansów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mf.gov.pl/index.php?const=1&dzial=20&wysw=14&sub=sub2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 pok.407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 pok.407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





