Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Warszawa: świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania i DSO w obiektach podległych BSSoc UW
Numer ogłoszenia: 19125 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania i DSO w obiektach podległych BSSoc UW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania i DSO w obiektach podległych BSSoc UW Przedmiotem zamówienia objęte są: a)Dom Studenta nr 1 ul. Żwirki i Wigury 97/99, 02-089 Warszawa b)Dom Studenta nr 2 ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa c)Dom Studenta nr 3 ul. Kickiego nr 12 i nr 9, 04-373 Warszawa d)Dom Studenta nr 4 ul. Zamenhofa 10a, 00-187 Warszawa e)Dom Studenta nr 5 ul. Smyczkowa 5/7, 02-678 Warszawa f)Dom Studenta nr 6 ul. Radomska 5, 02-323 Warszawa g)Dom Pracownika Naukowego ul. Smyczkowa nr 9 i nr 11, 02-678 Warszawa h)Obiekt SOKRATES ul. Smyczkowa 9, 02-678 Warszawa i)Obiekt HERA ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:2.500,00 zł. (słownie dwa tysiące pięćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 3.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3.1.1 posiadają zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem polegającym na: przechowywaniu, transporcie, obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r, Nr 42 , poz.276 z póź. zm.), 3.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.2.1. Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi trwające minimum przez rok, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Przez przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie świadczenie usług w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, których przedmiotem w całości lub w części było/jest wykonywanie czynności konserwacyjnych, instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania i DSO. Wymagane jest wykazanie: - 2 usług zawierających ww elementy o wartości rocznej brutto nie niższej niż 50 000,00 PLN każda. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 3.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne grupa E do 1 kV 3. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.4.1. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 6.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2 SIWZ. 7.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganychprzez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert 8.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty, opracowanym przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1)Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem polegającym na: przechowywaniu, transporcie, obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r,Nr 42 , poz.276 z póź. zm.), b)dokument potwierdzający uprawnienia firmy do wykonywania konserwacji i napraw instalacji i urządzeń wymienionych w załączniku Nr 3 i 4. c)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, 2)Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z załącznikami. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające stosowne do przedmiotu zamówienia kwalifikacje w tym: - świadectwa kwalifikacyjne grupa E do 1 kV ( min. 2 osoby) 3)Formularz Nr 3 - oświadczenie - Wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług trwających minimum przez rok, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie świadczenie usług w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, których przedmiotem w całości lub w części było/jest wykonywanie czynności konserwacyjnych, instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania i DSO. Należy wykazać co najmniej dwie usługi zawierające ww. elementy o wartości rocznej brutto nie niższej niż 50 000,00 PLN każda. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania, każdy z wykonawców składa wraz z ofertą (zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty, opracowanym przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1)Formularz Nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Do formularza Nr 4 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 3. Ponadto Wykonawca złoży: 1)dowód wniesienia wadium 2)Formularz Nr 5 - Informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie. 4. Zaleca się dołączenie do oferty zaakceptowanego wstępnie (podpisanego) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy wzoru umowy oraz sporządzenie szczegółowego zestawienia (spisu) wszystkich dostarczonych oświadczeń i dokumentów oraz dołączenia tego spisu do oferty, jako Formularz Nr 6. 9.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - całkowity koszt jednej godziny pracy wraz z narzutami w robotach dodatkowych /Rg/ - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
pok. nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pok. nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: w sprawach formalnych - Silwana Królikowska - Dział Zamówień Publicznych tel. 0 22 55 22 510, fax: 0 22 55 22 507, w sprawach przedmiotu zamówienia: - Piotr Łowicki tel. 022 55 47 100 - Ewa Kiełtyka tel. 022 55 33 507.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





