eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Lublin: Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 19122 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459496 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych (zapotrzebowanie wg Załączników A, B i C do Formularza Oferty). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części - szczegółowa informacja o poszczególnych częściach zamówienia znajduje się w rozdziale IV SIWZ. 2. Artykuły wyszczególnione w Załącznikach A, B i C do Formularza Oferty, zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych, a artykuły w Załączniku C dodatkowo poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji dla danej części zamówienia. Oferta musi zawierać pełny asortyment określony w Załącznikach A, B i C do Formularza Oferty dla danej części zamówienia, na którą/które Wykonawca składa ofertę. W przypadku nie wypełnienia wszystkich pozycji odpowiednich Załączników, oferta zostanie uznana za niepełną i odrzucona. 4. Część sprzętu komputerowego, który jest w posiadaniu Zamawiającego dla prawidłowego funkcjonowania wymaga stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający przy tych pozycjach dopisał słowo (oryginał). 5. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne i części zamienne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku C do Formularza Oferty. Materiały oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (np. hologramy). Zamawiający przez materiały oryginalne rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladu użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia) w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem, jakości oferowanych artykułów. 7. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana powinna być nie gorsza, jakość wydruku i wydajność. 8. Wykonawca, który zaoferuje równoważny artykuł dla pozycji oznaczonej słowem (oryginał) winien go określić poprzez podanie symbolu, wydajności i poprzez podanie producenta (informacje te należy wpisać w 14-tej kolumnie Załącznika C do Formularza Oferty). 9. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, które będą spełniały wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak materiały oryginalne. 10. Oferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać, jakości wydruku w stosunku do produktów oryginalnych. 11. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. 12. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem dostarczonych przez niego materiałów równoważnych. 13. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych, pokryje koszty ekspertyzy autoryzowanego serwisu oraz naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli usterka (uszkodzenie) okaże się niemożliwa do usunięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równowartość uszkodzonego sprzętu lub wymiany na sprzęt równorzędny. Ocena uszkodzenia dokonana zostanie przez autoryzowany serwis uszkodzonego sprzętu. 14. Część drukarek posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 15. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16. Wykonawca oferujący produkt równoważny dla pozycji oznaczonych słowem (oryginał) w Załączniku C do Formularza oferty, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar. Z dołączonych dokumentów winno jasno wynikać, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych są takie same lub lepsze jak produktów oryginalnych. Ponadto Wykonawca oferujący produkt równoważy zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producenta oryginalnych materiałów. Powyższe dokumenty winny być wystawione i podpisane przez fizycznego producenta materiałów równoważnych, a nie np. przez importera czy pośrednika. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 17. Wykonawca musi zapewnić w ramach wynagrodzenia dostawę oferowanych artykułów oraz ich rozładunek wg zapotrzebowania podanego w Załącznikach A, B i C do Formularza Oferty do siedzib: a. OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, tel. (081) 462 44 87, fax: (081) 746 22 38, b. PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski, tel. (083) 352 07 51, fax: (083) 351 24 29, c. PT KRUS w Chełmie, ul. Al. I Armii Wojska Polskiego 8a, 22-100 Chełm, tel. (082) 563 93 01, fax: (082) 562 54 28, d. PT KRUS w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, tel. (084) 688 24 00, fax: (084) 686 84 29, w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 18. Dostawa, o której mowa w pkt. 17 każdorazowo jest bezpłatna bez względu na jej wartość. 19. Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z rozładunkiem w ciągu trzech dni od zgłoszenia zapotrzebowania, a w sprawach pilnych ( np. brak danego artykułu w magazynie) w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. 20. Dostawy poszczególnych partii zamówienia zostaną wcześniej uzgodnione telefonicznie, faxem lub e-mailem pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 21. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, w zależności od aktualnego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego. 22. Ilość zamawianych materiałów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (przemieszczenia ilościowe pomiędzy poszczególnymi rodzajami zamawianych artykułów w ramach kwoty umownej) w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 23. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (dotyczy III części zamówienia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.97.92 - Kalendarze 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.41.00 - Fusery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30363,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35960,85

  • Oferta z najniższą ceną: 35960,85 / Oferta z najwyższą ceną: 42222,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa papieru kserograficznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Annex Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88856,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104087,52

  • Oferta z najniższą ceną: 104087,52 / Oferta z najwyższą ceną: 109290,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FLOSTA Sp. z o.o., ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171759,54

  • Oferta z najniższą ceną: 171759,54 / Oferta z najwyższą ceną: 431978,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.