eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Wolski Bór w II etapach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-28

POZYCJA 19116

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraśnik: modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Wolski Bór w II etapach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, do kontaktów: Anna Kowalik, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, tel. 081 8252041, 8252042, fax 081 8843709, e-mail: krasnik@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Wolski Bór w II etapach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnictwo Wolski Bór, gmina Urzędów, powiat kraśnicki, województwo lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi leśnej w Lesnictwie Wolski Bór w II etapach: - etap I od km 1+953,5 do km 3+950 - etap II 3+950 do km 4+231,5. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Planuje się wykonać wzdłuż projektowanego odcinka drogi po obu stronach wykopać koryto głębokości 15cm i szerokości 40cm, następnie na to miejsce wykonać podbudowę z tłucznia kamiennego, naprawy miejscowe podbudowy we wcześniej wykonanym korycie tłuczniem kamiennym w celu wyrównania podłoża, przed ułożeniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej wykonać na serokości 3,80m warstwę podbudowy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego, wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 5cm o szer. 3,60cm, wyprofilować pobocze, oczyścić zanieczyszczony odcinek istniejącej nawierzchni bitumicznej z warstwy ziemi organicznej, na wskazanych odcinkach wykonać przydrożne rowy o przekroju trókątnym o nachyleniu skarpy 1:1. Długość odcinka drogi z projektowaną nową nawierzchnią dla II etapów - 2278,00m. Szerokość nawierzchni drogi na całym odcinku - 3,60m. Ilość projektowanych zjazdów o szer. 3,60m - 6 szt. Ilość projektowanych zjazdów o szer. 3,00m - 7 szt. Ilość projektowanych przepustów pod zjazdami grubości fi 600mm i o długości 12,00m - 6 szt. oraz grubości fi 400mm i o długości 8,00m - 7 szt. Ilość skrzyżowań - 3 szt. Ilość zjazdów tylko z poszerzeniem łuku i uzupełnieniem przepustów - 3 szt. Ilość miejscowych napraw nawierzchni wraz z podbudową - 4 szt. Ilość przepustów istniejących do udrożnienia - 2 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6500,00zł(słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne ubiegac się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, c) dysponują co najmniej: - kierownikiem budowy robót z uprawnieniami budowlanymi z zakresu budownictwa drogowego bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, - posiadane uprawnienia powinny być potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; d) ubezpieczaja działalność firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 tys.złotych. 3. W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w pkt.1 muszą spełniać oddzielnie poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki przy ocenie będą podlegały sumowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wykonania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składnia ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skldania ofert, 3/ kopię dokumentów stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach robót budowlanych z podaniem: miejsca wykonania, rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania oraz dokumentow potwierdzjących, że roboty te zostały wykonane należycie, 5/ kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, 6/ podstawowe dokumenty dotyczące firmy każdy z parnerów (we wspólnej ofercie) winien złożyć z osobna, 6/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (potwierdzające spełnienie wymogów art.22 ust.1 i potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej: 7/ pełnomocnictwo dla Lidera. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Do kasy Zamawiającego, lub na konto bankowe w PKO BP O/Kraśnik numer konta : 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego - pokój nr 7 (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.