eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Strzyżew, gm. Dobrzyca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-28

POZYCJA 19099

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobrzyca: rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Strzyżew, gm. Dobrzyca Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dobrzyca, do kontaktów: Krystyna Bąk- Rybak, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, fax 062 7413013, e-mail: uginwestycje@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dobrzyca.bazagmin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Strzyżew, gm. Dobrzyca. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Strzyżew. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - ukształtowanie złoża odpadów, - wykonanie rekultywacji technicznej, - wykonanie studni odgazowujących, - wykonanie rekultywacji biologicznej, - wykonanie ogrodzenia wokół studni odgazowujących, - wykonanie nasadzeń zieleni na terenie wyrobiska. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt rekultywacji, aneks do projektu rekultywacji, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót. Nomenklatura wg Wspólnego słownika zamówień: 45112320-4 - rekultywacja 45111200-0 - roboty ziemne 45340000-2 - ogrodzenie terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.20 - Rekultywacja Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.20 - Rekultywacja Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość kosztorysowa robót brutto: 680 836,26 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7000 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni, liczone od ostatecznego terminu składania oferty. Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.04.2007 r. o godz. 9.00. 2. Formy i miejsce wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Dobrzyca 20 8409 0001 0000 0101 2000 0006, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.), złożonych w kasie zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu może wziąć udział wykonanwca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych powyżej warunków, wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VIII SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wg zał. wzoru do SIWZ (zał. nr 1) zawierający cenę ryczałtową netto, podatek VAT i cenę z podatkiem VAT, 2) zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto wg zał. wzoru do SIWZ (zał. nr 2), zawierajęce: A. kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót (kosztorys powinien być wykonany w układzie zgodnym z załączonym przedmiarem robót), B. wycenę pozostałych prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, 3) dowód wniesienia wadium. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie złożą jeden komplet dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 1-3; 4) oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku wg zał. wzoru do SIWZ (zał. nr 3). UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 5) wypełniony i podpisany projekt umowy wg zał. wzoru do SIWZ (zał. nr 4), 6) harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany przez wykonawcę. Przy opracowaniu harmonogramu należy uwzględnić fakt, że zamawiajacy w roku 2007 zamierza przeznaczyć kwotę 366 000 zł. Pozostała wartość zadania zostanie poniesiona w roku 2008. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie złożą jeden komplet dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 5, 6; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych; 10) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 12) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych (m.in. branży budowlanej). Aktualne uprawnienia wraz z przynależnościami do właściwych Izb Samorządów Zawodowych należy załączyć do oferty. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie jeden komplet dokumentów; 13) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca. Wymagania określono w Specyfikacji technicznej. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie jeden komplet dokumentów; 14) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie jeden komplet dokumentów; 15) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (maksymalnie) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (doświadczenie zawodowe to wykonanie min. 1 zadania o wartości min. 500 000 zł). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie jeden komplet dokumentów; 16) bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 17) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wymagania minimalne - udokumentowany dostęp do środków finansowych w wysokości 25% zaoferowanej ceny). UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot; 18) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiązanie do dodatkowych ubezpieczeń określonych w projekcie umowy. UWAGA: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi złożyć każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 09:30, Urząd Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pok. nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.