Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Katowice: ZAKUP OPROGRAMOWANIA FIRMY MICROSOFT W RAMACH UMOWY MICROSOFT ACADEMIC SELECT DLA TRZECH GRUP PRODUKTÓW: APLIKACJI, SYSTEMÓW I SERWERÓW.
Numer ogłoszenia: 190776 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OPROGRAMOWANIA FIRMY MICROSOFT W RAMACH UMOWY MICROSOFT ACADEMIC SELECT DLA TRZECH GRUP PRODUKTÓW: APLIKACJI, SYSTEMÓW I SERWERÓW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania w ramach umowy Microsoft Academic Select dla trzech grup produktów aplikacji, systemów i serwerów.
Zamówienia będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego.
Okres realizacji umowy: od daty jej zawarcia - przez okres kolejnych 36 miesięcy.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1. spełnienia wszystkich świadczeń, jakie nakłada na niego Microsoft (dystrybucja oprogramowania i związana z nim opieka) oraz do spełnienia świadczeń zaoferowanych w ofercie,
2. dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego raportów o dokonanych zakupach,
3. przekazywania Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej, co miesiąc wykazów produktów zawierających ceny (wyrażone w EURO).
4. zapewnienia Zamawiającemu systemu pomocy technicznej związanej z oprogramowaniem będącym przedmiotem niniejszego postępowania (za pomocą telefonu, faxu, poczty elektronicznej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępny min. na stronie internetowej Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
5 000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych 00/00 zł.
Wadium może być wniesione:
- przelewem na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki :
1. spełnić warunki określone w art.22 ust. w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. posiadać status LAR a (Microsoft Large Account Reseller),
3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV.SIWZ
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty jako załączniki do formularza oferty:
5. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
6.dokument wystawiony przez Microsoft poświadczający, że Wykonawca jest na aktualnej liście LAR ów Microsoft tzn. że posiada status Microsoft Large Account Resseller - tzw. LAR.
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy,
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty:
- Wykaz oferowanych produktów wraz z ich aktualnym cennikiem.
Powyższe dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty o których mowa w punktach 5 i 7 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów. Warunek, o którym mowa w ppkt 2 zostanie spełniony, jeśli co najmniej jeden z podmiotów posiadać będzie aktualny status LAR a.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/uniwersytet/jednostki/administracja/dzp/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI - Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok. 15
40-006 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI - Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok. 15
40-006 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz systemu łączności do pojazdów nieoznakowanych
- Obsługę serwisową aparatury monitorującej parametry pacjenta
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej II
- usługa wywozu odpadów z budynków ŚUW zlokalizowanych w Katowicach
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z działalnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Sztucznej Inteligencji i Cyberbezpieczeństwa oraz usług doradztwa podatkowego
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych oraz psów wycofanych ze służby pozostających na stanie KMP Katowice
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lubrza.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
- "Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu obiektów wodociągowych, dotyczy obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Gierałtowicach oraz przepompowni we Frydrychowicach"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z instalacją dla potrzeb SPZOZ Warszawa Wola - Śródmieście
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





