Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WRAZ Z TRANSPORTEM W SEZONIE 2007/2008
W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 1000 TON
Numer ogłoszenia: 190673 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 23, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2651510, fax 041 2654683.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WRAZ Z TRANSPORTEM W SEZONIE 2007/2008 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 1000 TON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: SÓL DROGOWA ZWYKŁA. -Sól musi spełniać wymagania norm dotyczące materiałów do zimowego utrzymania dróg. -Wykonawca dokona dostawy własnymi samochodami samowyładowczymi do siedziby Zamawiającego. Minimalna jednorazowa dostawa równa ładowności samochodu. -Dostawa soli drogowej następować będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. Ilość maksymalna w okresie umowy nie przekroczy łącznie 1000 Mg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. : a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat dokonał w sumie dostaw soli drogowej o wartości co najmniej 150 000 zł brutto i udokumentować należyte wykonanie tych dostaw. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, które należy dołączyć do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw soli drogowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykazanie dostaw o wartości co najmniej 150 000 zł brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mprd.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPRD Sp. z o.o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żeromskiego 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 12:00, miejsce: MPRD Sp. z o.o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żeromskiego 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup samochodu osobowego w wersji 9-cio osobowej, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w żłobku miejskim
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ostrowiec Św. przy ulicy Hubalczyków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





