To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-08
Rypin: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego
Numer ogłoszenia: 190655 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159969 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria, Jolanta Nowińska, Łochocin 5B/10, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64415,00
Oferta z najniższą ceną: 64415,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64415,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I 2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców 3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na opracowaniu i przeprowadzeniu szkolenia online pn. "Pierwsza pomoc" dla kadry świadczącej usługi społeczne w środowisku lokalnym
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego dla 45 dzieci
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.