Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-15
Świdnica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 190552 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Świdnicy , Plac Grunwaldzki 14, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8518300, faks 074 8518235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa nowej siedziby Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z Prawem budowlanym (Dz.U.06.156.118 z p. zm.): rozdział 3 art. 25, 26 i 27 na zadaniu : Budowy budynku Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śląskich przy ul. Powstańców Warszawy. Reprezentowanie Inwestora w trakcie budowy zgodnie z zasadami określonymi SIWZ oraz w zawartej na jej podstawie umowie. Ogólne dane dotyczące budowy: Teren inwestycji położony jest w Ząbkowicach Śl. przy ul. Powstańców Warszawy, obręb Osiedle Wschód, dz. Nr 4, AM-7. Działka ta jest własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Świdnicy. Bilans powierzchni: - pow. działki 6.305 m2 - pow. zabudowy 1.684 m2 - pow. użytkowa 5075,18 + 1018,37 m2 - pow. terenów zielonych 1.842 m2 - pow. dróg i parkingów 2.370 m2 - pow. chodników 408 m2 - pow. budynku 6.093,55 m2 W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru do podstawowych obowiązków w szczególności należy prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane art. 25 i art. 26 (Dz. U. 06.156.1118 z późniejszymi zmianami), pozwoleniem na budowę, projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych, współpraca z inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych, wyznaczenie inspektora wiodącego, koordynującego pracę pozostałych inspektorów na budowie, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone za pomocą środków przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium musi być wniesione do dnia 29 czerwca 2009 r. do godziny 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: I.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, II.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy, pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie nowego budynku o powierzchni wewnętrznej minimum 3.000 m2. Pod pojęciem budynku Zamawiający rozumie: 1) budynki biurowe ( budynki wykorzystywane jako miejsce pracy dla działalności biura, sekretariatu lub innych o charakterze administracyjnym, np.: budynki banków, urzędów pocztowych, urzędów miejskich, gminnych, ministerstw, itp. lokali administracyjnych; budynki centrów konferencyjnych i kongresów, sądów, prokuratur ), 2) budynki muzeów i bibliotek, 3) budynki szkolnictwa (np. przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie, licea ogólnokształcące, licea techniczne, itp.), budynki szkół zawodowych lub kształcenia specjalistycznego; budynki szkół wyższych; bez sal i hal sportowych) 4) budynki szpitali i zakładów opieki medycznej. Powierzchnia wewnętrzna budynku - należy przez to rozumieć sumę powierzchni wszystkich kondygnacji budynku, mierzoną po wewnętrznym obrysie przegród zewnętrznych budynku w poziomie podłogi, bez pomniejszenia o powierzchnię przekroju poziomego konstrukcji i przegród wewnętrznych, jeżeli występują one na tych kondygnacjach, a także z powiększeniem o powierzchnię antresoli ( § 3 pkt 23 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz.U.02.75.690 z późniejszymi zmianami). 3.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Osoby te muszą być członkami izby inżynierów budownictwa. Zamawiający wymaga aby osoby pełniące funkcje inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, na dzień składnia ofert, wykazały się co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym (pełnienie funkcji inspektora nadzoru w poszczególnych branżach na budowie przynajmniej jednego obiektu jak w pkt 2.1.): a) Inspektor nadzoru w zakresie robót budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) Inspektor nadzoru w zakresie robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) Inspektor nadzoru w zakresie robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, III.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 tys. zł. IV.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełnienia warunków: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wymienione w Rozdziale X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki formalne udziału w postępowaniu będą oceniane przez Zamawiającego wg kryterium (spełnia-nie spełnia ).Nie spełnienie chociażby jednego z warunków powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP - zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W odniesieniu do oferty wspólnej Zamawiający, dokonując jej oceny czy spełnia wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zsumuje wielkości stanowiące o spełnieniu tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawca winien złożyć następujące dokumenty potwierdzające: 1.uprawnienia do prowadzenia działalności oraz nie wykluczenia z mocy art. 24 PZP: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składane pełnomocnictwo musi być, zgodnie z wytycznymi KC oryginałem lub kopią potwierdzoną przez notariusza). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia działając w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub jako małżonkowie. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcom działającym wspólnie zezwala się na łączne (sumaryczne) wykazanie zdolności do prawidłowego wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 1-3 PZP. Każdy z wykonawców działający wspólnie musi indywidualnie złożyć dokumenty i informacje, że nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 PZP oraz oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust.1 PZP. 1.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 1.1, 1.3, 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) lit. a)-c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument określony w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) i 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.wykaz wykonanych usług nadzoru budowlanego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni wewnętrznej budynku dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ujmie w wykazie minimum jedno zadanie odpowiadające wymogom określonym w Rozdziale IX pkt. 2.1. Dla każdego z w/w zadań Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków, i że zostały one wykonane należycie (np. listy referencyjne lub zaświadczenia od inwestora). 2.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia o następujących kwalifikacjach: a) Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) Inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Dla osób wymienionych w ppkt a)-c) Wykonawca przedstawi potwierdzenie kwalifikacji decyzją o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o pozostawaniu członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (D.U.01.5.42 z późniejszymi zmianami). 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę, co najmniej 100 000 zł. 4. oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 12 do oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.swidnica.so.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:45, miejsce: Wykonawcy składają oferty na adres: Sąd Okręgowy 58-100 Świdnica Plac Grunwaldzki 14 pokój nr B-022 (sekretariat Dyrektora Sądu Okręgowego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Świdnicy.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
- Zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych na rzecz Gminy Świdnica w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Rozbudowa wraz z przebudową terenów cmentarzy komunalnych przy ulicy Słowiańskiej oraz ulicy Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń przyziemia w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Równej 11 w Świdnicy
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych ,serwerów oraz przełączników sieciowych i urządzeń ochrony sieci UTM do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie stolarki okiennej w bud. A i bud. mieszkalnym w siedzibie MI wraz z robotami towarzyszącymi
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: "Rozwój i poprawa bezpieczeństwa, jakości i wyników leczenia osób starszych w Szpitalu Specjalistycznym im. A Falkiewicza we Wrocławiu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Michałowicach
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.