eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁadziceCałodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w latach 2016-2019



Ogłoszenie z dnia 2016-01-28

Ładzice: Całodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w latach 2016-2019
Numer ogłoszenia: 19046 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach , Radziechowice Pierwsze 2, 97-561 Ładzice, woj. łódzkie, tel. 044 6840821, 502245468, faks 044 6840821.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w latach 2016-2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. całodobowe dozorowanie i ochrona wszystkich obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach, w tym kontrola ruchu osobowego i pojazdów oraz obsługa urządzeń znajdujących się na portierni - CPV 93341140-8 b. obsługa 3 pieców: co, cw, parowego w kotłowni olejowej DPS - pracownik winien posiadać stosowne uprawnienia obsługi kotłowni olejowej - CPV 50721000-5 c. sprzątanie i utrzymanie porządku na terenie wokół obiektów DPS, - CPV 90910000-9 d. koszenie w sezonie letnim trawy na terenie i w obrębie ogrodzenia DPS Radziechowice łącznie z terenem byłego gospodarstwa rolnego, strzyżenie żywopłotu przed budynkami mieszkalnymi oraz wykaszanie trawy w przyległym rowie biegnącym wzdłuż drogi południowej i wschodniej, tzw. sejmickiej - własnym sprzętem, - częstotliwość koszenia terenów zielonych, trzy razy w miesiącu, co 10 dni, CPV 77314100-5 Całkowita powierzchnia użytków zielonych 5,44 ha - cała działka o numerze 160/1. e. usuwanie zimą śniegu z głównych dróg wewnętrznych dochodzących do budynków mieszkalnych, magazynów, kuchni - CPV 90620000-9 f. pomoc personelowi działów opiekuńczych w nagłych wypadkach, np. próba samowolnego oddalenia podopiecznego itp. 2. Oferent zapewni we własnym zakresie umundurowanie, środki BHP, dojazd do miejsca pracy sprzęt do koszenie i odśnieżania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.34.11.40 - 93.34.11.40 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w kwocie 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 1. Wadium należy wnieść w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank PEKAO S.A. IO/Radomsko nr. 11 1240 3132 1111 0010 3935 5187

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent złoży potwierdzoną za zgodność kserokopię dokumentu dopuszczającego oferenta do prowadzanie działalności objętej zamówieniem tj. wpis do działalności gospodarczej lub wyciąg z KRS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - ocena jakości usług - referencje - 9

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach Radziechowice Pierwsze Nr 2. 97-561 Ładzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 11:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach Radziechowice Pierwsze Nr 2. 97-561 Ładzice na dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.