Ogłoszenie z dnia 2016-01-28
Ładzice: Całodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w latach 2016-2019
Numer ogłoszenia: 19046 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach , Radziechowice Pierwsze 2, 97-561 Ładzice, woj. łódzkie, tel. 044 6840821, 502245468, faks 044 6840821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe dozorowanie i sprzątanie terenu wokół obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w latach 2016-2019.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. całodobowe dozorowanie i ochrona wszystkich obiektów Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach, w tym kontrola ruchu osobowego i pojazdów oraz obsługa urządzeń znajdujących się na portierni - CPV 93341140-8 b. obsługa 3 pieców: co, cw, parowego w kotłowni olejowej DPS - pracownik winien posiadać stosowne uprawnienia obsługi kotłowni olejowej - CPV 50721000-5 c. sprzątanie i utrzymanie porządku na terenie wokół obiektów DPS, - CPV 90910000-9 d. koszenie w sezonie letnim trawy na terenie i w obrębie ogrodzenia DPS Radziechowice łącznie z terenem byłego gospodarstwa rolnego, strzyżenie żywopłotu przed budynkami mieszkalnymi oraz wykaszanie trawy w przyległym rowie biegnącym wzdłuż drogi południowej i wschodniej, tzw. sejmickiej - własnym sprzętem, - częstotliwość koszenia terenów zielonych, trzy razy w miesiącu, co 10 dni, CPV 77314100-5 Całkowita powierzchnia użytków zielonych 5,44 ha - cała działka o numerze 160/1. e. usuwanie zimą śniegu z głównych dróg wewnętrznych dochodzących do budynków mieszkalnych, magazynów, kuchni - CPV 90620000-9 f. pomoc personelowi działów opiekuńczych w nagłych wypadkach, np. próba samowolnego oddalenia podopiecznego itp. 2. Oferent zapewni we własnym zakresie umundurowanie, środki BHP, dojazd do miejsca pracy sprzęt do koszenie i odśnieżania..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.34.11.40 - 93.34.11.40 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w kwocie 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 1. Wadium należy wnieść w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank PEKAO S.A. IO/Radomsko nr. 11 1240 3132 1111 0010 3935 5187
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent złoży potwierdzoną za zgodność kserokopię dokumentu dopuszczającego oferenta do prowadzanie działalności objętej zamówieniem tj. wpis do działalności gospodarczej lub wyciąg z KRS.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - ocena jakości usług - referencje - 9
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Radziechowice Pierwsze Nr 2.
97-561 Ładzice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 11:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach Radziechowice Pierwsze Nr 2. 97-561 Ładzice na dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
- Wykonanie w sezonie zima 2025/2026 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Usługi utrzymania czystości polegające na sprzątaniu obiektów i terenów administrowanych przez KOSiR.
- Usługa polegająca na wykonaniu prac porządkowych na rzecz Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Brenna w sezonie 2025-2026
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania obiektów Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku wraz z terenem zewnętrznym
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





