Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Kraków: Zakup i dostawa materiału zespalającego do chirurgii ortopedycznej i urazowej oraz endoprotez.
Numer ogłoszenia: 190275 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332783, fax 012 6332783, 2578229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiału zespalającego do chirurgii ortopedycznej i urazowej oraz endoprotez..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Płytki i wkręty do zespalania złamań; Pakiet 2 - Implanty DHS/DCS Pakiet 3 - Gwoździe śródszpikowe Pakiet 4 - Płytka do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej Pakiet 5 - Płytki do zespalania złamań o zmniejszonej powierzchni kontaktu Pakiet 6 - Śruby Herberta Pakiet 7 - Narzędzia do chirurgii urazowo-ortopedycznej Pakiet 8 - Zestaw narzędzi chirurgicznych do mikrochirurgii ręki z kasetą Pakiet 9 - Endoprotezy stawu biodrowego bezcementowe antyluksacyjne Pakiet 10 - Endoprotezy stawu biodrowego cementowe antyluksacyjne Pakiet 11 - Endoprotezy stawu biodrowego całkowite bezcementowe Pakiet 12 - Endoprotezy stawu biodrowego całkowite cementowe wg zał. 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy wyrobów medycznych do szpitali odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzi to np. referencjami. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były wykonane nienależycie. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr3 do SIWZ). 4.Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania. 5.Zaoferuje produkty dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2004r. nr 93 poz. 896 z późn zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. 2). 4.Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 24.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość i warunki prowadzenia depozytu - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: otwarcie ofert: 28/08/2008 godzina 12:00 Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Dyrekcji
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Płytki i wkręty do zespalania złamań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - Implanty DHS/DCS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3 - Gwoździe śródszpikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Płytka do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5 - Płytki do zespalania złamań o zmniejszonej powierzchni kontaktu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - śruby Herberta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Narzędzia do chirurgii urazowo - ortopedycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Zestaw narzędzi chirurgicznych do mikrochirurgii reki z kasetą..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Endoprotezy stawu biodrowego bezcementowe antyluksacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10 - Endoprotezy stawu biodrowego cementowe antyluksacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Endoprotezy stawu biodrowego całkowite bezcementowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Endoprotezy stawu Biodrowego całkowite cementowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg zał. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. JAKOŚĆ I WARUNKI PROWADZENIA DEPOZYTU - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do artroskopii i operacji rekonstrukcyjnych w obrębie kończyn górnych i dolnych II
- Dostawa implantów do artroskopii
- Dostawa implantów do Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF ORAZ IMPLANTÓW DO ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





