eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaDostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Świdnica: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 190084 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116592 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego - zgodnie z Minimalnymi parametrami sprzętu komputerowego - załącznik nr 3 do SIWZ; Serwer szt. 2 2. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt do siedziby Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 3. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 4. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej wraz z dokumentacją w języku polskim, 5. Dostarczone komputery muszą być wyszczególnione na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL) dla dostarczanego systemu operacyjnego (Certyfikat zgodności z MS Windows), 6. Dostarczone serwery muszą posiadać minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na części i robociznę oraz minimum 36 miesięcy serwisu producenta w miejscu instalacji sprzętu, W celu potwierdzenia oferowanych warunków gwarancji Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta serwera (załącznik nr 15 do oferty, wzór w załączeniu), 7. Wszystkie serwery muszą posiadać certyfikat serii ISO 9000 lub równoważny na projektowanie, produkcję i serwis, 8. Serwer musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu, znajdującej się na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. 9. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 10. Dostarczane urządzenia elektryczne muszą posiadać wtyczki zasilania proste (nie kątowe, ze względu na budowę gniazd elektrycznych w urzędzie), 11. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, 12. Oferenci przedstawią ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 13. Propozycje rozwiązań wariantowych nie będą brane pod uwagę, 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTERIT Sp. z o.o., ul. Towarowa 22, 25-616 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35770,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35296,08

  • Oferta z najniższą ceną: 35296,08 / Oferta z najwyższą ceną: 41714,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.