Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Kraków: Wykonanie prac geodezyjnych (20 części)
Numer ogłoszenia: 190059 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych (20 części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace geodezyjne winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 1774 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 Nr 268, poz. 2663) oraz Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2013 poz. 1183) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz .U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w sekcji III. 4.1.) ogłoszenia poniżej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. Uwaga: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z pkt 5.1. specyfikacji (sekcja III.3 niniejszego ogłoszenia), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający - w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 16 wzoru umowy (stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004
Kraków, pokój nr 325.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.6 ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.4.2 ogłoszenia tiret drugi i w sekcji III.4.4. ogłoszenia, 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy (wg załącznika 3B do specyfikacji) zgodnie z sekcją III.4.2 tiret pierwszy oraz opisem sekcji III.4.1. ogłoszenia. 3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1 ogłoszenia składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4. dokument, o którym mowa w sekcji III.6 pkt 1 i 2 ogłoszenia 5. dokumenty wskazane w sekcji III.4.2 tiret trzeci oraz III.6 pkt 2 i 3 ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. C. Uwaga! Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. D. UWAGA: Sekcja II.2) ogłoszenia powinna otrzymać następujące brzmienie: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 12 grudnia 2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Terminy realizacji poszczególnych części zamówienia określa § 1 wzoru umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wstępny projekt podziału geodezyjnego. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 102.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenie działki z jedną działką sąsiednią. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków mająca na celu uregulowanie przebiegu granicy działki ewidencyjnej z obrysem budynku. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 46.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapa stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ugn. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompilacja mapy ewidencyjnej z planem realizacyjnym będącym podstawą wywłaszczenia. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie linii brzegowej jednej nieruchomości na podstawie art. 15 ust. 1, ust. 2 pkt 3, ust. 3 i 5 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 469). Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych.
- Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Kraków w roku 2026 (8 części)
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





