Ogłoszenie z dnia 2006-04-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie pasa drogowego dróg krajowych nr 1, nr 8, nr 91, nr 42 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Cholewka, Rejon Radomsko, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, Barbara Cholewka, Rejon Radomsko, ul Reja 8, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. (044) 682-21-75, fax (044) 682-20-92, e-mail: rdk-tech@euronet.net.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, Barbara Cholewka, Rejon Radomsko, ul Reja 8, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. (044) 682-21-75, fax (044) 682-20-92, e-mail: rdk-tech@euronet.net.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, Barbara Cholewka, Rejon Radomsko, ul Reja 8, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. (044) 682-21-75, fax (044) 682-20-92, e-mail: rdk-tech@euronet.net.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pasa drogowego dróg krajowych nr 1, nr 8, nr 91, nr 42 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzątanie śmieci -z pasa drogowego drogi krajowej Nr.1 na odcinku Piotrków Tryb.-granica woj. od km 399+837 do km 447+396, -z pasa drogowego drogi krajowej Nr.8 od km 279+424 do km 323+682, -z pasa drogowego drogi krajowej Nr.91 odcinek Piotrków Tryb- gr.woj, -z pasa drogowego drogi krajowej Nr.42 odcinek Brzeźnica Nowa-Radomsko-Przedbórz-Gustawów, Sprzątanie jezdni i opasek przykrawężnikowych na terenie miast w ciągach dróg krajowych Nr 91, Nr 42, Nr 8 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku. Przewiduje sie zamówienia uzupełniające zgodnie z art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: pas drogowy dróg krajowych Nr1, Nr 91, Nr 42, Nr 8 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku. Kod NUTS: PL112. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie śmieci -z pasa drogowego dk Nr.1 na odcin. Piotrków Tryb.-granica woj. od km 399+837 do km 447+396, -z pasa drogowego dk Nr 8 od km 279+424 do km 323+682, -z pasa drogowego dk Nr 91 odcinek Piotrków Tryb- gr.woj, -z pasa drogowego dk Nr 42 odcinek Brzeźnica Nowa-Radomsko-Przedbórz-Gustawów, Sprzątanie jezdni i opasek przykrawężnikowych na terenie miast w ciągach dk Nr 91, Nr 42, Nr 8 adm. przez GDDKiA O/Łodź, R. R-sko Przewiduje sie zamów. uzup. art.67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie I - 2000,00 PLN. Zadanie II - 2000,00 PLN Zadanie III - 2000,00 PLN Zadanie IV - 2000,00 PLN Zadanie V - 2000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca biorący udział w postępowaniu a)spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy b) dysponuje wystarczającą liczbą pracowników do wykonania niniejszego zamówienia tj. co najmniej kierowcą dla każdego środka transportu oraz czterema pracownikami fizycznymi dla każdego zadania odrębnie . c)Posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do co najmniej 1 sprawnego technicznie samochodu ciężarowego lub ciągnika z przyczepą do przewozu śmieci dla każdego zadania odrębnie . d)posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez starostę , e)Zobowiąże się do wykonania robót osobiście. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, (3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (5)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydaje starosta. (6)Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: (1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (3) dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: (1)Wykaz osób ,które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, (2) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, na załączniku, z określeniem źródeł pozyskania,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.05.2006, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul Reja 8.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: tak, maj 2009. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie śmieci z pasa drogowego drogi krajowej Nr.1 na odcinku Piotrków Tryb.-granica woj. od km 399+837 do km 447+396 a)od krawędzi jezdni(prawej+lewej)do granicy pasa drogowego- 47,559 x 2= 95,118km b)pasa rozdziału - 47,000 km. 3) Zakres lub wartość: 18 krotne sprzątanie w czasie obowiązywania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie śmieci z pasa drogowego drogi krajowej Nr.8 od km 279+424 do km 323+682 -77,772 km. 3) Zakres lub wartość: 18 krotne sprzątanie w czasie obowiązywania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: -Sprzątanie śmieci z pasa drogowego drogi krajowej Nr.91 odcinek Piotrków Tryb- gr.woj - 83,522 km, -sprzątanie śmieci z pasa drogowego drogi krajowej Nr.42 odcinek Brzeźnica Nowa-Radomsko-Przedbórz-Gustawów -107,728 km. 3) Zakres lub wartość: 18 krotne sprzątanie w czasie okresu obowiązywania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie jezdni i opasek przykrawężnikowych na terenie miast w ciągach dróg krajowych Nr.91 i Nr.42 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku - 35.100,00 mb. 3) Zakres lub wartość: 21 krotne sprzątanie w czasie okresu obowiązywania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie jezdni i opasek przykrawężnikowych na terenie m.Bęłchatowa w ciągu drogi krajowej Nr.8 admnistrowanej przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku - 12350,00 mb. 3) Zakres lub wartość: 21 krotne sprzątanie w okresie obowiązywania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2026 - 2027
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w okresie zimy 2025/2026 w obwodach nr: 4, 6, 9, 11, 12
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Stara Kamienica w sezonie 2025/2026
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





