Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Żuromin: Dostawę wysokiej klasy aparat USG z kolorowym Dopplerem,
Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego aparatu Siemens Acuson X300,
Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego aparatu RTG z ramieniem C, model/typ: aparat RTG-C: Radius
Numer ogłoszenia: 189916 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201, fax 0-23 657 29 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wysokiej klasy aparat USG z kolorowym Dopplerem, Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego aparatu Siemens Acuson X300, Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego aparatu RTG z ramieniem C, model/typ: aparat RTG-C: Radius.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę wysokiej klasy aparat USG z kolorowym Dopplerem, Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego aparatu Siemens Acuson X300, Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego aparatu RTG z ramieniem C, model/typ: aparat RTG-C: Radius
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.22.11.00 - 33.22.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówień publicznych) .Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów. Zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Dokument potwierdzający, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i posiada wymagane prawem świadectwa rejestracji. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, przetłumaczone na język polski, tj. deklaracja zgodności lub Certyfikat CE na dostarczone urządzenie; art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004r, nr 93, poz. 896 )Dokumenty przetłumaczone na język polski. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 5. Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 6. Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 ust. 2 Pzp) 7. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda. opisy, fotografie, foldery lub rysunki oferowanego urządzenia z danymi technicznymi przetłumaczone na język polski. 8. Wykaz min. 10 instalacji oferowanego sprzętu - na terenie Polski (dot. aparatu USG). Oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 tel. (023) 657 22 01 tel./fax (023)657 29 82 tel. wew. 318.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejsce składania - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie, Sekretariat Szpitala - budynek administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





