eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejówprzebudowa istniejącego pawilonu mieszkalnego Nr 2 (pełny zakres prac związany ze zmianą układu funkcjonalnego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Jędrzejów: przebudowa istniejącego pawilonu mieszkalnego Nr 2 (pełny zakres prac związany ze zmianą układu funkcjonalnego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
Numer ogłoszenia: 189881 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 38-73-512, fax 0-41 38-73-512.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka samorządu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa istniejącego pawilonu mieszkalnego Nr 2 (pełny zakres prac związany ze zmianą układu funkcjonalnego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu prac wewnątrz istniejącego parterowego, mieszkalnego pawilonu Nr 2 budynku głównego Domu Pomocy Społecznej. -Powierzchnia użytkowa pawilonu : 314,38m2 -Kubatura pawilonu : 1302,00 m3. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe oraz montażowe w branżach : -budowlanej, -instalacji sanitarnych, -instalacji c.o ; c.w., -instalacji elektrycznych, -instalacji zbiorczej anteny radiowo-telewizyjnej, -instalacji sygnalizacji pożaru, -instalacji telefonicznych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł., (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy : 1. spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu przesłanek wymienionych w art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. wyrażą zgodę na termin płatności faktur do 30 dni, 4. udzielą rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonany zakres robót, na okres co najmniej 3 lat, 5. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł., 6. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2007), co najmniej dwa zamówienia - roboty budowlane w zakresie robót budownictwa ogólnego, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. posiadają sprzęt do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w S.I.W.Z, 8. wniosą wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt. 1; 2; 3; 5. W pozostałych punktach warunki wymagane przez Zamawiającego mogą być spełnione łącznie. Spełnienie warunków przez Wykonawców zostanie ocenione w oparciu o złożone przez nich dokumenty i oświadczenia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest : 1. wypełnienie w całości druku oferty (Zał. Nr 2 do S.I.W.Z), opieczętowane i podpisane, 2. załączenie do wypełnionego druku oferty : a) oświadczenia z mocy art.22 ust.1 i art.44 ustawy o zamówieniach publicznych w/g wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, c) oryginału dowodu wniesienia wadium, d) oświadczenia stosownego do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ), o części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, e) kopii uprawnień budowlanych osoby, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaniem wniesienia ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, f) kopii dokumentu ubezpieczeniowego poświadczającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat (2002-2007),a jeżeli okres prowadzenia firmy jest krótszy za ten okres - co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane budownictwa ogólnego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty wykonano należycie w/g Zał. Nr 5 do SIWZ, h) wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, i) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie - pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę, j) w przypadku spółki cywilnej - kopię umowy spółki niezależnie od dokumentu wyszczególnionego w pkt. 2b w przypadku gdy z tego dokumentu nie wynika jednoznacznie zakres reprezentacji spółki. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 2a ; 2b; 2f składa każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie. Szczegóły odnośnie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających ich spełnienie, zawarte są w SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl - kliknąć : -jedn.org.powiatu, -dom pomocy społ., -zamówienia publiczne

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ; 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie ; dział administracyjno-techniczny..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ; 28-300 Jędrzejów ; woj. świętokrzyskie sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.