To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Siedlce: dostawa mebli biurowych, medycznych, kuchennych, krzeseł, foteli oraz kartotek dla potrzeb SP ZOZ w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 189865 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145413 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych, medycznych, kuchennych, krzeseł, foteli oraz kartotek dla potrzeb SP ZOZ w Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: meble biurowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; krzesła, fotele - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; szafy medyczne, meble BHP, kartoteki - - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; meble kuchenne - - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; fotele, taborety, krzesła laboratoryjne - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; kartoteki metalowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.13.21.00 - Szafy na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spólka jawna, Mickiewicza 92, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36518,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38387,54
Oferta z najniższą ceną: 38387,54 / Oferta z najwyższą ceną: 39791,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spólka jawna, Mickiewicza 92, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24355,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14481,40
Oferta z najniższą ceną: 14481,40 / Oferta z najwyższą ceną: 15665,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o.o., ul. Wolska 84/86, 01-141 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72839,98
Oferta z najniższą ceną: 72839,98 / Oferta z najwyższą ceną: 87425,47
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLMAC Sp. z o.o., ul. Stawiszyńska 92, Kalisz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13944,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11063,44
Oferta z najniższą ceną: 11063,44 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spólka jawna, Mickiewicza 92, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7388,32
Oferta z najniższą ceną: 7388,32 / Oferta z najwyższą ceną: 7744,56
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spólka jawna, Mickiewicza 92, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1244,40
Oferta z najniższą ceną: 1244,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1244,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Siedlce w 2024 r."
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach i podległych jednostek terenowych.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3667W w m. Izdebki Kosny
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa grilla miejskiego
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z montażem wyposażenia do budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.