eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Budowa budynku administracyjno-biurowego w Ostrołęce z przeznaczeniem na siedzibę dla wojewódzkich jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Ostrołęka: Budowa budynku administracyjno-biurowego w Ostrołęce z przeznaczeniem na siedzibę dla wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 189823 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7666400, fax 029 7666449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdi.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjno-biurowego w Ostrołęce z przeznaczeniem na siedzibę dla wojewódzkich jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjno-biurowego w Ostrołęce przy ul Piłsudskiego, z przeznaczeniem na siedzibę dla wojewódzkich jednostek organizacyjnych. Funkcja obiektu: administracyjno - biurowa. Zaprojektowano budynek czterokondygnacyjny: trzy kondygnacje nadziemne oraz garaż podziemny. Składa się z 2 oddylatowanych od siebie części o bryle prostej, urozmaiconej nawiasami elewacji, stropodachem krytym papą. Na części dachu ogród zielony. Konstrukcję budynku stanowi siatka słupów i podciągów - żelbetowe monolityczne oraz ściany zewnętrzne. Powierzchnia całkowita - 4 778,38m2, Powierzchnia zabudowy - 1 575,64 m2, Kubatura 21 275,9 m2 Obiekt zostanie wyposażony w instalacje: wodno- kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylację mechaniczną i stacjonarnymi jednostkami klimatyzacyjnymi, kanalizacji deszczowej, elektryczną oświetleniową, gniazd wtykowych i odgromową, telefoniczną, komputerową oraz instalację sygnalizacji pożaru

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 450 000,00 zł wnoszone w fomach określonych w art.45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w formie pieniężnej na konto nr 43 2030 0045 1110 0000 0147 7320 w BGŻ S.A. Ostrołęka..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnai 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót określonych w dokumentacji ( tj. branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest wykazanie: a) kierowni ka robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Doświadczenie w podobnych robotach - 5 lat. b) kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Doświadczenie w podobnych robotach - 5 lat. c)kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Doświadczenie w podobnych robotach - 5 lat. 3.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa obiektu użyteczności publicznej lub mieszkalnego lub budynku zamieszkania zbiorowego , każda o wartości nie mniejszej niż 10mln zł. brutto i powierzchni użytkowej powyżej 3 000 m2 oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te wykonane w obiektach użyteczności publicznej zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokół wykonania i odbioru robót). 4. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Posiadają przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat od stycznia 2005r. do grudnia 2007r.,a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości min. 100 osób w każdym roku. 6.Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym płynne prowadzenie robót tzn. minimum sprzętu budowlanego w postaci: wyciąg jednomasztowy 1szt., rusztowania rurowe o pow.1000m2, samochody skrzyniowe i samowyładowcze 3 szt., koparka 1 szt., agregat tynkarski 1 szt. 7.Posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż - 5 000 000, 00 zł. 8.Uzyskali za ostanie trzy lata obrotowe(2005 - 2007r), a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, za każdy rok przychód netto ze sprzedaży powyżej 10 mln zł. 9. Udzielą 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 10.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania ofert wysokości na minimum - 3 000 000,00 zł. Zamawiający sprawdza z treści dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia w/w warunki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdi.ostroleka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce,ul. Piłsudskiego 38 07-410 Ostrołęka, e-mail:wdi.sekretariat@wdi.ostroleka w wersji papierowej za kwotę - 8 000,00 zł.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce,ul. Piłsudskiego 38 07-410 Ostrołęka, sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.