eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Elbląg: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II
Numer ogłoszenia: 189639 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85489 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.20-6 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy dróg Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Odnowie nawierzchni dróg w Elblągu Etap II. 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, składa się wykonanie odnowy nawierzchni ulic: 1) ul. Korczaka (na działkach zarządzanych przez Departament Zarząd Dróg i na działkach w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem) 2) ul. Kościuszki Etap I (od ul. J. Bema do ul.13 Elbląskiego Pułku PLOT), 3) ul. Płk. S. Dąbka Etap I (dwie jezdnie ul. Płk. S. Dąbka od ul. Piłsudskiego do ul. Niepodległości), 4) ul. Nitschmana, 5) ul. Obrońców Pokoju od ul. Robotniczej do ul. Płk. S. Dąbka, 6) ul. Robotnicza (od ul. Piłsudskiego do ul. Węgrowskiej), 7) ul. Królewiecka (od ul. Fromborskiej do ul. Okrężnej), 8) ul. Płk. S. Dąbka Etap II (jezdnia zachodni od ul. Piłsudskiego do ul. Cichej), 9) ul. Zielona, 10) ul. Trybunalska. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne oraz projekty wykonawcze pn Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II opracowaną przez firmę Zakład Usług Inwestycyjnych Tomasz Raczkowski z siedzibą w Elblągu przy ul. Gwiezdna 18/14. Projekty wykonawcze obejmują wykonanie odnowy osiemnastu odcinków ulic, ale przedmiotem zamówienia jest odnowa dziesięciu odcinków ulic wskazanych powyżej od pkt 1) do pkt 10). A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT 1) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 1 ul. Płk. S. Dąbka. Etap 1 BRANŻA: DROGI 2) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 2 ul. Kościuszki. Etap 1 BRANŻA: DROGI 3) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 3 ul. Korczaka ZAKRES ROBÓT: dot. działek w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem BRANŻA: DROGI 4) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 3 ul. Korczaka ZAKRES ROBÓT: dot. pasa drogowego ulicy Korczaka dz. nr 75, której właścicielem jest Gmina Miasto Elbląg BRANŻA: DROGI 5) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 4 ul. Nitschmana BRANŻA: DROGI 6) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 6 ul. Obrońców Pokoju BRANŻA: DROGI 7) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 9 ul. Robotnicza BRANŻA: DROGI 8) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 10 ul. Królewiecka BRANŻA: DROGI 9) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 11 ul. Płk. S. Dąbka. Etap 2 (jezdnia zachodnia od Piłsudskiego do Cichej) BRANŻA: DROGI 10) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 15 ul. Zielona BRANŻA: DROGI 11) PRZEDMIAR ROBÓT i KOSZTORYS OFERTOWY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 18 ul. Trybunalska BRANŻA: DROGI Zamawiający informuje, że przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKTY: 1) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 1 ul. Płk. S. Dąbka. Etap 1 BRANŻA: DROGI 2) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 2 ul. Kościuszki. Etap 1 BRANŻA: DROGI 3) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 3 ul. Korczaka BRANŻA: DROGI 4) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 4 ul. Nitschmana BRANŻA: DROGI 5) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 6 ul. Obrońców Pokoju BRANŻA: DROGI 6) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 9 ul. Robotnicza BRANŻA: DROGI 7) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 10 ul. Królewiecka BRANŻA: DROGI 8) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 11 ul. Płk. S. Dąbka. Etap 2 (jezdnia zachodnia od Piłsudskiego do Cichej) BRANŻA: DROGI 9) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 15 ul. Zielona BRANŻA: DROGI 10) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II ODCINEK: 18 ul. Trybunalska BRANŻA: DROGI B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu. Etap II BRANŻA: DROGI Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 1) Dla wykonania odnowy nawierzchni ul. Janusza Korczaka w Elblągu Gmina Miasto Elbląg zawarła ze Spółdzielnią Mieszkaniową Nad Jarem dnia 8.12.2015 r. Umowę drogową nr 2/DZD/ID/2015, która stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Umowa określa zakresy obowiązków i uprawnień każdej ze stron przy realizacji przedmiotowej umowy. 2) Dokonał zgłoszenia do właściwego organu o zamiarze wykonania robót budowlanych. 3) Powołał Inżyniera Budowy do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający umową z Inżynierem Budowy udzielił Inżynierowi Budowy pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami oddzielnie zawartej umowy. 4) Na realizacje przedmiotu zamówienia w 2016 r. Zamawiający zabezpieczył we własnym budżecie 2.862.000 zł brutto oraz zgodnie z Umową drogową nr 2/DZD/ID/2015 z SM Nad Jarem, która stanowi załącznik nr 3 do umowy 250.000 zł brutto. W przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował większą ilością środków finansowych w 2016 r. a Wykonawca będzie dysponował potencjałem pozwalającym na wykonanie zakresu robót budowlanych wskazanych w § 1 ust. 2 pkt. 2) i pkt. 7) Zamawiający przewiduje wykonanie tych robót w 2016 r. i wówczas zgodnie z zapisem w § 13 ust. 2 pkt. 3) terminy zakończenia robót wskazane § 3 ust. 1 pkt. 2) ppkt. 9) i ppkt. 10) zostaną skrócone i sporządzony zostanie stosowny aneks. 5) Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Budowy i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. 6) Ustalenie i uzgodnienie zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać i uzgodnić w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. i Tramwajami Elbląskimi Sp. z o.o. 7) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu 8) Wykonawca w czasie 7 dni od podpisania umowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem Inżyniera Budowy szczegółowy harmonogram wykonania robót, który musi uwzględniać opisaną poniżej technologię weekendowych remontów poszczególnych ulic. Harmonogram musi uwzględniać terminy wykonania odnów poszczególnych ulic wskazane w § 3 ust. 1 pkt. 2 i etapów technologii prac wskazanych w pkt. 1 do 6 poniższego opisu technologii weekendowych remontów ulic. Zamawiający dopuszcza zamknięcie na weekend ruchu kołowego na remontowanych odcinkach jezdni z zapewnieniem alternatywnego i możliwego dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych. Szczegółowy harmonogram wykonania robót musi również uwzględniać potrzebę koordynacji robót z pracami wykonywanymi niezależnie przez SM Nad Jarem. Kolejność prac na ulicach Elbląga rozpatrzona musi być kompleksowo tj. będzie musiała uwzględniać możliwe minimalne zakłócenia w ruchu kołowym, funkcjonowanie komunikacji zbiorowej, dostępności do obiektów użyteczności publicznej itp. Szczegółowy harmonogram robót podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w harmonogramie wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia na wyodrębnionych z ulic objętych przedmiotem zamówienia, pośrednich odcinkach z zachowaniem dla każdego z nich zakładanej technologii opisanej poniżej. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót związanych z odnową bitumicznej nawierzchni dróg na co najmniej dwóch ulicach równocześnie oraz zapewnić wykonanie robót brukarskich towarzyszących odnowie dróg na co najmniej trzech ulicach równocześnie. Opis zakładanej technologii weekendowych remontów ulic zgodnie z którą musi być wykonana odnowa nawierzchni każdego z dziesięciu odcinków dróg wskazanych w pkt III. ppkt 2. SIWZ: 1. Przed rozpoczęciem robót - odnowy nawierzchni Wykonawca wykona roboty przygotowawcze bez zamykania ruchu kołowego tj. wykona niezbędną regulację wysokościową krawężników i regulację studzienek, wpustów, zasuw itp. infrastruktury podziemnej do poziomu warstwy wiążącej. 2. W piątek od godzin wieczornych zamykany jest dla ruchu kołowego remontowany odcinek z zapewnieniem dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych i wykonywane jest: - frezowanie i usuwanie starych warstw bitumicznych, nadanie wstępnego profilu (spadków podłużnych i poprzecznych) jezdni, - oczyszczenie i skropienie emulsją, wyrównanie ubytków i ułożenie siatki przeciwspękaniowej. 3. W sobotę od godzin porannych wykonywane jest: - układanie warstwy wiążącej, - skropienie emulsją asfaltową, - regulacja studzienek infrastruktury podziemnej do poziomu warstwy ścieralnej. 4. W niedzielę od godzin porannych wykonywane jest: - układanie warstwy ścieralnej - niezbędne przełożenia nawierzchni chodników, zjazdów, zatok, miejsc postojowych. 5. W poniedziałek rano musi nastąpić otwarcie odcinka jezdni do ruchu. 6. Po wykonaniu warstwy ścieralnej jezdni Wykonawca wykona zakończy prace w zakresie: - przełożenia nawierzchni chodników, zjazdów, zatok, miejsc postojowych - odtworzenia oznakowania poziomego i pionowego - roboty wykończeniowe i porządkowe 9) Technologia wykonania odnowy nawierzchni oraz przyjęte mieszanki mineralno - asfaltowe dla poszczególnych warstw konstrukcji jezdni, ich szczegółowe parametry techniczne oraz wymagania zostały zaprojektowane w oparciu o opracowanie pn. Diagnostyka stanu technicznego dróg publicznych w Elblągu wykonane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa w odrębnym zamówieniu publicznym. W celu uzyskania założonych na etapie opracowanych przez IBDiM technologii odnowy nawierzchni w zakresie parametrów technicznych i trwałości nawierzchni ulic Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy z IBDiM w zakresie weryfikacji recept mieszanek mineralno asfaltowych oraz badań i weryfikacji próbek tych mieszanek pobranych w trakcie wbudowywania pod względem poprawności właściwości i parametrów technicznych materiału założonych w tych receptach. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) Wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów odnowy nawierzchni drogowych oraz pozostałych elementów objętych dokumentacją na potrzeby dokumentów rozliczeniowych PŚP potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych. 2) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni dróg i innych elementów na każdym z odnowionych odcinków ulic na szkicu topograficznym z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej na płytach cd lub dvd (w formacie pdf i dwg). 3) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i elementów Brd z zestawieniem informacji dotyczących ilości poszczególnych elementów oznakowania - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej na płytach cd lub dvd (w formacie pdf i dwg). 5. Wykonawca musi ustanowić Kierownika Budowy - Kierownik robót branży drogowej oraz kierownika robót branżowych - Kierownika robót branży wod.- kan. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: 1)oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, 2)decyzją o nadaniu uprawnień, 3)zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 4)oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu dla osoby pełniącej tą funkcję. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, 3) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 9. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląga. Przekazane materiały Wykonawca musi zinwentaryzować, oraz posortować i złożyć na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady, które nie są przewidziane do ponownego wbudowania stanowią własność Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót, na ulicach stanowiących objazdy i tymczasowych dojazdach. Musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaopiniowaniu i zaakceptowaniu przez Inżyniera Budowy oraz Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 12. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdy i dojścia do posesji przy remontowanych odcinkach ulic. W czasie weekendów zgodnie ze wskazaniem w § 1 ust. 3 pkt. 8 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ Zamawiający dopuszcza zamknięcie ruchu kołowego na remontowanym odcinku z zapewnieniem dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych. 13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Budowy. 14. Wykonawca przedstawi Inżynierowi Budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy a także aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego oraz w przypadkach i na zasadach określonych w § 5 ust. 14 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Przedłożony szczegółowy harmonogram musi odpowiadać założeniom wykonania robót w systemie weekendowych remontów i spełniać wymagania zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 8) wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 15. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: 1)zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, 2)zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, 3)zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, 4)zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości, 5)uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej. 16. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń, uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach wykonawczych, a także zaleceń i poleceń Inżyniera Budowy. 17. Wykonawca będzie wystawiał faktury uwzględniając podział kosztów dla poszczególnej ulicy objętej przedmiotem zamówienia i według polecenia Inżyniera Budowy na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 18. W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do zatwierdzonego i obowiązującego szczegółowego harmonogramu robót, Wykonawca w terminie wskazanym przez Inżyniera Budowy i zgodnie z jego poleceniem przedstawi Inżynierowi Budowy program naprawy opóźnień lub nowy harmonogram z niezmienionym terminem końcowym zakończenia robót. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. 1 ppkt 5 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 19. Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących. 20. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych przedmiotem zamówienia oraz ulic stanowiących drogi objazdowe i tymczasowych objazdów dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 21. Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 22. Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z Inżynierem Budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmiany w szczegółowym harmonogramie robót, po ich zaopiniowaniu przez Inżyniera Budowy i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 23. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania wpisów w dzienniku budowy, w szczególności w zakresie zgłoszeń do odbioru robót podlegających zakryciu oraz zakończenia poszczególnych zakresów - etapów prac wyszczególnionych w szczegółowym harmonogramie robót. Opisane wpisami czynności Wykonawca wyprzedzająco zgłosi Inżynierowi Budowy. 24. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania recept na mieszanki mineralno - asfaltowe oraz uzyskanie akceptacji formalnej wraz z badaniami weryfikującymi te recepty od Instytutu Badawczego Dróg i Mostów ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa - autora Diagnostyki stanu technicznego dróg publicznych w Elblągu. Zweryfikowane jak wyżej recepty podlegają zatwierdzeniu przez Inżyniera Budowy. 25. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania badań kontrolnych (składu i wolnych przestrzeń) mieszanek mineralno - asfaltowych pobranych przez Wykonawcę przy udziale Inżyniera Budowy w trakcie układania nawierzchni na każdej z jezdni i uzyskanie od Instytutu Badawczego Dróg i Mostów ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa weryfikacji poprawności właściwości i parametrów technicznych mieszanek pod względem ich zgodności z zatwierdzonymi receptami. 26. Wykonawca w trakcie robót budowlanych stosować musi wyłącznie materiały zgodne z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi, posiadające pozytywną weryfikację IBDiM (mieszanki mineralno - asfaltowe) i zatwierdzone przez Inżyniera Budowy. W przypadku gdy w trakcie weryfikacji składu mieszanek mineralno - asfaltowych, z próbek pobranych w trakcie wbudowywania stwierdzone zostaną niezgodności składu i właściwości użytego materiału w stosunku do zatwierdzonych recept tj. wbudowany materiał nie będzie spełniał założonych wymagań, Zamawiający może odstąpić od zapłaty za wykonane roboty polegające na wbudowaniu tego materiału i w uzgodnieniu z Inżynierem Budowy nakazać Wykonawcy ponowne wykonanie tych robót. W takich przypadkach Wykonawca pokryje koszty ponownych badań i weryfikacji próbek pobranych w trakcie wbudowywania mieszanki mineralno - asfaltowej. 27. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu budowy w okresie zimowym w sposób umożliwiający normalne użytkowanie drogi tj. bez dodatkowych ograniczeń dla użytkowników drogi oraz umożliwiający wykonywanie obowiązków zarządcy drogi związanych z utrzymaniem zimowym jezdni i chodników. 28. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia robót do odbioru ostatecznego. 29. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 30. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 31. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6611383,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3678080,97

  • Oferta z najniższą ceną: 3673808,21 / Oferta z najwyższą ceną: 4728014,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.