eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W URZĘDZIE SKARBOWYM W SŁUBICACH przy ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Słubice: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W URZĘDZIE SKARBOWYM W SŁUBICACH przy ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice
Numer ogłoszenia: 189598 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Słubicach, ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7583257 do 59, fax 095 7582662.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-slubice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W URZĘDZIE SKARBOWYM W SŁUBICACH przy ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonie usług obejmujących prace porządkowe wewnątrz budynku (sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, ciągów komunikacyjnych, łazienek, mycie okien oraz żaluzji, pranie firan) sprzątanie na zewnątrz budynku oraz kompleks prac związanych z utrzymaniem czystości na chodniku położonym wzdłuż budynku Urzędu Skarbowego w Słubicach przy ul. Wojska Polskiego i ul. Chopina.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia odnośnie do złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów, musi wynikać jednoznacznie iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Oferta- zał.1, należy załączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i o nie wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 3. Wykaz narzędzi i urządzeń, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności kontraktowej minimalna kwota ubezpieczenia: 500.000 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych, odpowiedzialności deliktowej minimalna kwota ubezpieczenia: 500.000 zł., słownie: pięćset tysięcy złotych (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-slubice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice pok. 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.