Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Wrocław: Naprawa murów oporowych podtrzymujących korpus drogi Nr 3 od km 487+668 do km 487+738 w m. Szklarska Poręba.
Numer ogłoszenia: 18952 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa murów oporowych podtrzymujących korpus drogi Nr 3 od km 487+668 do km 487+738 w m. Szklarska Poręba..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na : Naprawa murów oporowych podtrzymujących korpus drogi Nr 3 od km 487+668 do km 487+738 w m. Szklarska Poręba. I etap - wzmocnienie istniejącego muru i zbocza gruntowo - skalnego za pomocą gwoździ gruntowych z siatką kotwiącą oraz wykonanie drenażu II etap - budowa ściany żelbetowej wzmacniającej za istniejącym murem kamiennym z połączeniem jej z gwoździami wykonanymi w Etapie, uporządkowanie odwodnienia drogi i remont nawierzchni w obrębie robót budowlanych. Roboty budowlane przy obu etapach prowadzone będą przy połówkowym zamknięciu jezdni wg. zatwierdzonej organizacji ruchu, sporządzonej przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza Wykonanie następujących robót przy udziale Podwykonawców: realizacja tymczasowej organizacji ruchu; roboty nawierzchniowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100 ). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:w Kredyt Bank IV O/Wrocław nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000 b.poręczeniach bankowych; c.poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.gwarancjach bankowych; e.gwarancjach ubezpieczeniowych; f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż - 3 000 000 zł. 2.dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1,2. 3.Potencjał kadrowy :Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na wymienione stanowiska: a) Kierownik Budowy (1 osoba) - Osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy powinna posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz 2 letnie doswiadczenie na stanowisku Kierownika Budowy; musi również wykazać,że prowadził i ukończył co najmniej dwa zadania, polegające na budowie/ przebudowie drogowych obiektów inżynierskich ( mury oporowe, mosty, wiadukty, przepusty) w tym przynajmniej jedno jako Kierownik budowy/robót. b) Kierownik robót drogowych (1 osoba) musi posiadać min. 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz 2 letnie doświadczenie na stanowisku kieierownika robót drogowych oraz musi wykazać, że prowadził i ukończył co najmniej dwa zadania drogowe polegające na budowie/przebudowie dróg klasy min. G, w tym jedno jako kierownik budowy/robót. c) Geodeta (1 osoba) musi wykazać: że posiada min. 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz 2 letnie doświadczenie na stanowisku geodety, że prowadził i ukończył co najmniej dwa zadania związane z budową/przebudową dróg klasy min. G. Osoby wskazane na stanowiska w pkt. a), b) powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności drogowej/mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, osoba wskazana na stanowisko w pkt. c) powinna posiadać kwalifikacje zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4.Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym kresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: a) dwa zadania polegające na przebudowie lub budowie lub wzmocnieniu murów oporowych lub skarp lub zboczy za pomocą gwoździ gruntowych z siatką kotwiącą wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dwa zadania polegające na przebudowie lub budowie lub remoncie obiektów inżynierskich ( mury oporowe, mosty, wiadukty, przepusty) w ciągu dróg klasy min. G o wartości min. 2,0 mln zł każdy, wraz z dokumentami, że roboty te zostały należycie wykonane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o średnim rocznym przychodzie za ostatnie trzy lata obrotowe i posiadanych środkach finansowych i/lub zdolności kredytowej. 4.Wykaz osób ,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 2 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 8. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 9.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1,3,4 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 6. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5. winien złożyć w imieniu wszystkich ten wykonawca, który spełnia warunki określone w pkt 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału pokój nr 204 (203) po uprzedni uzgodnieniu telefonicznym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





