eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Lublin: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 189467 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu w siedzibie Zamawiającego następujących artykułów biurowych: skoroszyty z kartonu (7 100 szt.), teczki na akta osobowe (300 szt.), teczki kartonowe wiązane (27 600 szt.) , dziurkacze duże (25 szt.), zszywacze duże (3 szt.) szuflady poliesterynowe na dokumenty (100 szt.) zszywki (40 szt. małych opakowań) papier ozdobny A-3 (szt. 30) , koperty ozdobne C-6 (szt. 50), koperty półaktowe samoprzylepne C-5 (1000szt.) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3. Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): 25.24.70.00-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych; 30.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe; 21.00.00.00-3 różnego rodzaju masa papierowa, papier i wyroby z papieru; 25.00.00.00-1 - produkty z gumy i tworzyw sztucznych oraz taśmy; 21.23.22.00-0 - koperty. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia - pierwsza dostawa obejmująca: skoroszyty kartonowe, teczki wiązane kartonowe i koperty półaktowe - do 08.10.2008r., natomiast druga dostawa obejmująca pozostałe artykuły biurowe - w ciągu 7. dni od daty zawarcia umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału podwykonawców w realizacji zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 21.00.00.00-3, 25.24.70.00-5, 25.00.00.00-1, 21.23.22.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły- spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: 1. Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II.1.1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.2.1., Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub porozumienia), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument wymieniony w pkt. II.1.1, winien złożyć każdy z wykonawców., Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II. w zakresie poszczególnych warunków , określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, składają ci wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jakikolwiek warunek spośród warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, spełnia tylko jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, to w zakresie tego warunku oświadczenie składa ten wykonawca a jeżeli dany warunek wykonawcy spełniają łącznie, to składają oświadczenie wspólne. Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu , o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy z wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (13.08.2008r.) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna), można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel/fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.08.2008r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.