To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Koszalin: REMONT I KOLORYSTYKA ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNO-SOCJALNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Numer ogłoszenia: 189409 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166351 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I KOLORYSTYKA ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNO-SOCJALNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie elewacji budynków należących do Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Zakres robót obejmuje: przygotowanie powierzchni elewacji do malowania, wykonanie mowych powłok malarskich farbą silikonową, licowanie cokołów płytkami klinkierowymi, remont balkonów, posadzek, opaski przy budynku, wymiana daszków jednospadowych, wymiana obróbek blacharskich..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIDAR Sp. z o.o., Al. Monte Cassino 6, 75-412 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243018,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210476,76
Oferta z najniższą ceną: 210476,76 / Oferta z najwyższą ceną: 228152,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 40/TP1/SZP-2/2025 Świadczenie usług w zakresie wynajmu transportu osobowego wraz z kierowcami, dla Politechniki Koszalińskiej, na potrzeby realizacji wyjazdów lokalnych i krajowych.
- Dostawa wyposażenia szaf serwerowych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych (w tym załadunek, rozładunek sprzętu oraz holowanie uszkodzonego sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
- USŁUGI PRZEWOZU OSÓB REALIZOWANE NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.
- Dostawa mebli oraz pozostałego wyposażenia pomieszczeń służbowych do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.