eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup i dostawa wraz z montażem mebli do Placówki Terenowej w Chełmie (do niedawna Oddział Regionalny KRUS w Chełmie) i PT w Krasnymstawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Chełm: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do Placówki Terenowej w Chełmie (do niedawna Oddział Regionalny KRUS w Chełmie) i PT w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 189331 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Chełmie, Aleja I Armii Wojska Polskiego 8A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5639301 do 05, fax 082 5625428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do Placówki Terenowej w Chełmie (do niedawna Oddział Regionalny KRUS w Chełmie) i PT w Krasnymstawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego mebli biurowych ich rozładunek i montaż w miejscu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Drewniane meble biurowe - 36121200-7, - Metalowe meble biurowe - 36121100-6, - Krzesła biurowe - 36111420-2, 3. Wykaz miejsc dostawy - jednostek zamawiającego, do którego odbędą się dostawy przedmiotu zamówienia: - Placówka Terenowa KRUS w Chełmie, Al. I AWP 8 A, 22-100 Chełm, - Placówka Terenowa KRUS w Krasnymstawie, Pl. 3-go Maja 2, 22-300 Krasnystaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7, 36.12.11.00-6, 36.11.14.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez wykonawców wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c)spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą zerowo - jedynkową (według zasady spełnia lub nie spełnia ) na podstawie dokumentów załączonych do oferty, których wykaz znajduje się w następnym rozdziale SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Wypełnionego (Formularza oferty)- wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2.Wypełnionego (Formularza cenowego) - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do Specyfikacji, 3.Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu: a)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w ww terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), c)Foldery i lub rysunki mebli oferowanych w zamówieniu jednoznacznie potwierdzające wymagane przez zamawiającego parametry przedmiotu zamówienia (dotyczy każdego mebla opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KRUS Placówka Terenowa w Chełmie, Al. I AWP 8 A, 22-100 Chełm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PT KRUS w Chełmie (pokój nr 27).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.